maandag 30 oktober 2017

Winterfair Bennekom 4 en 5 november as


Goedemorgen lieve lezers,

Komend weekend sta ik op de Winterfair in Bennekom op 4 en 5 november a.s. van 10.30u tot 16u. 
Klik hier voor alle informatie.


Ik hou het weerbericht angstvallig in de gaten, want het is in het kasteel, de orangerie en buiten. En ik sta buiten... ;-) Op dit moment is de voorspelling, een beetje regen op de zaterdag en zon op de zondag. Zolang het bij een beetje regen blijft is het niet erg. Het is natuurlijk het 1e weekend van november, dus fijn herfstweer is prima.

Ik ben bezig met nieuw materiaal, met een herfst en winters tintje. 
Paddenstoelen in Oostindische inkt / aquarel
Hopelijk tot zaterdag of zondag!

Fijne maandag!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel succes en ook veel plezier en ook een heerlijk droog weekend.
    Aan je paddestoelen zal het allemaal niet liggen. Die zijn geweldig mooi.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart zeg!
    Succes op de winterfair!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!