maandag 16 oktober 2017

Wat geef je het liefste als Sinterklaas cadeautje of Kerst cadeautje?

Goedemorgen!
Zojuist kreeg ik de bevestiging dat ik ben geselecteerd voor de Zelfgemaakte Kerstmarkt aan de Mariaplaats in Utrecht op 16 en 17 december as. Super leuk, want die was vorig jaar erg gezellig!

Ik neem natuurlijk alle kerstkaarten en kerst-tekeningen mee. En ik denk bijvoorbeeld ook aan handbeschilderd kerstservies, handbeschilderde notitieboekjes en boekenleggers. Ook ben ik bezig met nieuwe kerst-tekeningen en quotes over genieten met familie en wensen voor het nieuwe jaar.

Wat voor producten vinden jullie leuk om te geven als sinterklaas cadeautje of kerstcadeautje?
Ik hoor het graag.

Een fijne maandag!
xxx Emilie xxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!