maandag 12 januari 2015

Zendala Sunday, opruimen en post

Goedemorgen,
Gisteren begon heerlijk met tekenen en ontspannen, ook al was het de eerste keer dat ik een Zendala maakte. Leuk zo'n uitdaging :-) Een Zendala is eigenlijk een Mandala met Zentangle patronen.
Ik ben er lang mee bezig geweest, maar ben er tevreden over. Ik denk dat deze ronde vorm nog wel vaker gaat langskomen :-)
mijn allereerste Zendala ooit :-)
Maar ik kan natuurlijk niet alleen maar tekenen... Helaas. Dus aan het opruimen begonnen.

creatieve mensen hebben hun ideeën overal liggen - haha
maar er moet toch ook gegeten kunnen worden aan tafel....

Naast de tafel ook het kastje (links ernaast) opgeruimd, een verzameltas, een kratje, een doos en twee plastic zakken uitgezocht en gedeeltelijk opgeruimd. Vanavond ga ik er verder mee.


Vorige week kwam er niet zo heel veel post binnen, maar wel hele fijne. En ik verstuurde ook niet zo heel veel post, maar wel post recht uit mijn hart. Ook belangrijk.
Ontvangen:
Fijne post uit Engeland, België en Nederland

ik verstuurde post naar Amerika en Egypte

Dit is de eerste set ABC kaartjes op atc formaat die ik mocht ontvangen van

De Paperandtape box kwam woensdag, erg leuk om uit te pakken.

Verstuurd:
Leuk om mijn persoonlijke postzegels te kunnen gebruiken, zonsopkomst in Utrecht en mijn favoriete foto van Suzy. 
De uitgaande post van afgelopen week. Ik verstuurde ook een kaart aan Sierou voor haar verjaardag, maar dat was op mn werk en daar heb ik geen foto van. Hopelijk kwam hij nog op tijd... Deze enveloppen zijn voor Jesscia, Natascha, Esther en Marieke.

Iedereen een fijne maandag gewenst!


xxx Emilie xxx





1 opmerking:

  1. Een prachtige Zendala heb je gemaakt zeg. Een beauty, maar ik snap wel dat het veel werk is.
    O jeetje, kwestie van ontplofte tafel...? Maar nu weer lekker opgeruimd?
    En heerlijke post ook weer....
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!