maandag 24 april 2017

terugblik op de Puur, Hip & Handgemaakte markt in Wageningen

Afgelopen zaterdag 22 april stond ik voor het eerst op de Puur, Hip en Hangemaakte markt in Wageningen bij Fletcher Hotel De Wageningse Berg.
Het was gelukkig beter weer dan vorige week in Utrecht. 
Deze markt is zeer divers en alle producten die te koop zijn worden gemaakt door enthousiaste en zeer creatieve mensen. Ik heb zelf ook een rondje gelopen en inspiratie opgedaan.

Ik had me in de starttijd vergist, ik dacht 10u maar het ging om 11u van start. In de tijd die we over hadden na het inrichten. testte dochterlief even de schommel en andere speeltoestellen.

Toch jammer dat ze hier dan te oud/groot voor is. Zo vrolijk deze mini-zweefmolen!

De zon deed erg haar best en net na 12u stond ik ook in de zon. De volgende keer zal ik foto's maken waar de bezoekers op staan, want die waren er echt.  

Tijdens de markt verkocht ik naast ansichtkaarten ook een aantal originele tekeningen., 
Waarvan ik er 2 uit wil lichten. 
YinYang werd gekocht door een dame die nét op zichzelf was gaan wonen en helemaal gek is van zwartwit katten tekeningen. Ze bleef stokstijf staan en was helemaal weg van de twee katten die elkaar omarmen. 

De cactussen komen op een net nieuw ingerichte tienerkamer. Het meisje was helemaal weg van deze cactussen en ook de andere cactus tekeningen werden uitgebreid bekeken. Maar de keus viel tóch op deze drie hangende cactussen. Haar moeder vond het zo fijn om haar enthousiasme te zien, dat ze hem aan haar cadeau gaf. En ik word er dan weer blij van om te zien, dat andere mensen ook zo blij worden van mijn tekeningen!


Na de markt wachtte een leuke e-mail van de dames van Differenzz Events die mij uitnodigden mee te doen aan hun markten in Bennekom en omstreken. Ze hadden in Wageningen mijn tekeningen gezien, waren onder de indruk van mijn werk en wilden dat graag opnemen in hun aanbod. Super leuk natuurlijk. Even de agenda gecheckt voor de derde week van mei en daar stond nog geen markt. Dus... ik ga op hun aanbod in en huur een kraam op de Lentefair in Bennekom.


Op Hemelvaartsdag (25 mei as) sta ik in Helmond op de Franse Markt. Daar heb ik ook zin in. Ik heb een aantal Franse quotes die ik wil uitwerken daarvoor. 
Als jullie nog ideeën voor quotes hebben hoor ik ze graag!

En ik heb in het weekend ook nog tijd gehad voor het tekenen en schilderen van opdrachten, maar daarover later meer. 

Voor nu, een hele fijne maandag!
xxx Emilie xxx



2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit en wat een mooie dingen!!
    Dit is vlak bij mij in de buurt, wat jammer dat ik het niet wist. Ga je naar alle markten in Bennekom e.o.
    Waar sta je nog meer? Dit vraag ik daar ik zo mogelijk op zaterdag ga lopen, maar wanneer ik werk kan ik altijd!
    Helmond is misschien een optie bij goed weer, zien wij ook een ander gebied van Nederland en een franse markt klinkt mij goed in de oren!
    Groet
    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!