vrijdag 21 april 2017

Ateliereem & de 3 leukste dingen per dag

Sinds ik ben begonnen met Atelier Eem merk ik dat ik enorm geniet van het tekenen, schilderen, illustreren, het staan op markten, mijn webshop bijhouden en vullen met nieuw werk.

Maar dit blog dat ook AtelierEem heet gaat voornamelijk over mijn privé leven, waarin ik ook vertel over het tekenen en andere creatieve dingen omdat dit nou eenmaal gewoon ook doordeweeks gebeuren. Alleen... dat blijkt verwarrend voor diegenen die op internet naar AtelierEem zoeken en dat snap ik wel. Je denkt bij een blog over schilderen en ansichtkaarten te komen, maar dat staat tussen een persoonlijk dagboek. 

Op Instagram heb ik om die reden trouwens al langer een persoonlijk account en AtelierEem als creatief account. Dus nu heb ik het volgende besloten. Ik ga www.AtelierEem.nl en natuurlijk de webshop www.webshop-ateliereem.nl voor de creatieve kant van mijn leven gebruiken. 

En pak voor de persoonlijke verhalen een ander blog weer op:  www.3leukstedingen.blogspot.com. Hier heb ik lang geschreven over de 3 leukste dingen van de dag en andere gezellige dingen. Dus daar zal ik mijn privé verhalen blijven delen en natuurlijk ook mijn 365 dagen post project, want dat blijft ook gewoon doorgaan. Ik zal een directe toegang naar de 3 leukste dingen per dag op dit blog zetten, dan kan je er met 1 extra klik naar toe.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en zou het super leuk vinden als jullie me willen blijven volgen, zowel natuurlijk hier voor tekeningen en verhalen over markten. Als ook op het andere blog.


Een hele fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!