donderdag 20 april 2017

post, Mondriaan, verjaardag (week 16 2017 - maandag tm woensdag)

365 dagen post - dag 162
Deze mooie Mucha kaart gaat naar Sierou

Beetje reclame maken voor mezelf :-) 
Als je ook zo'n persoonlijk kraam cadeau wilt geven, stuur me dan een mailtje info@ateliereem.nl dan bespreken we de mogelijkheden. Deze tekening is voor de nieuwe ouders van Finn. Daar maakte we "Ik FINN te lief van" 

Deze thee quote was leuk om te maken. Ik wil natuurlijk komende zaterdag bij de Puur, Hip & Handgemaakte markt in Wageningen nieuw werk kunnen laten zien. 
Leuk?
Een leuke thee quote voor thee-leuten
 'Thee is altijd een goed idee"
aquarel, 10x10cm, ingelijst
€12,50 (ex verzendkosten)
Woensdag
Vandaag ben ik jarig! Ik kreeg een lekker ontbijtje en alvast was cadeautjes (bloemen en een eigen (groene) bluetooth speaker). Naast alle Facebook berichtjes, messenger, IG berichten en whats-appjes. Heerlijk al die aandacht  ;-)

Daarna ging ik naar Amersfoort waar ik met mn ouders naar het Mondriaanhuis ben geweest. Daarna gezellig lunchen en ik ben nog even bij Sostrene Grene binnengelopen. Wát een fijne winkel!

Thuis gekomen bleken er toch nog meer kaarten bij de post te zitten. 
De confetti kaart van Margaret en linksonder van Nanna. 
De rest van de kaarten kreeg ik vanmorgen en tijdens het feestje afgelopen zaterdag.

365 dagen post - dag 163
Ter ere van Mondriaan vandaag een kaartje van zijn hand, 
hij gaat voor mijn ouders om te bedanken voor de gezellige dag.


's avonds maakten de kinderen het avond eten klaar (met een beetje hulp). 
We aten aardappels, broccoli en vis met dillesaus. Erg lief én erg lekker.

Zojuist gehoord dat ik een mega salarisverhoging heb gekregen (jaja, wel 8 euro pm bruto erbij) 
dus ik ga zo feest vieren ;-)

Maar goed, gisteren was het een gezellig dag en die nemen ze niet meer af.
We gaan in het vervolg meer mooie herinneringen maken, die zijn belangrijker dan geld. 
Dat weet ik. Dus.

Vanavond wordt gezellig, dan komt de haakgroep bij mij. 
En daar verheug ik me op.

Een hele fijne donderdag gewenst!
xxx Emilie xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!