dinsdag 2 mei 2017

Kleine schilderijtjes

Amigo is een greyhound/whippet kruising van een vriend. En omdat ik met een greyhound project bezig ben had ik foto's gevraagd van Amigo. Ik liet de aquarel-tekening zien, gewoon om te horen of hij hem vond lijken. Hij lijkt zelfs zo goed dat ze de tekeningen graag aan de muur willen hebben hangen. Dus "Amigo" is verkocht.

Daarnaast heb ik een fascinatie voor ogen en dit is een eerste poging. Net als het schilderijtje van Amigo is dit op 2x3cm, dus een miniatuurtje ;-)  Het oog is van dochterlief. Ze stond graag model op een zonnige dag zodat er zo'n mooie glans in het oog zit. Ik zal nog veel moeten oefenen, want ogen zijn leuk om te doen, maar wel erg lastig in aquarel.

En ik maakte nog een klein schilderijtje van een libelle (in opdracht)

Omdat het eigenlijk voornamelijk opdrachten zijn, heb ik geen nieuwe vulling voor de webshop helaas. Maar ik teken gewoon door, dus binnenkort komt dat helemaal goed :-)

Een hele fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Hele mooie tekeningen. Lijkt me heerlijk ontspannend om te doen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!