vrijdag 5 februari 2016

tekeningen, post en Suzy (week 5 2016 - woensdag, donderdag)

Goedemorgen,
Laat ik beginnen met mijn getekende agenda van vorige week - zo leuk om te doen. 
Ik dacht ik heb natuurlijk niet elke dag iets wat ik wil tekenen, maar eigenlijk was alleen de maandag een uitdaging. de spreekbeurt van dochterlief kon niet doorgaan omdat de usb stick het niet deed op school, maar ja, hoe teken je dat....? Dan maar iets over het weer - t lijkt wel herfst, dus verlang ik naar de lente.... "is it spring yet?"
Dinsdag de pressepapier op het boodschappenlijstje, het is een steen die ik omhaakte in Frankrijk op vakantie. Op woensdag ging ik met omalief en dochterlief naar pottenbakkersles. Donderdag haakte ik BijTasAanTafel en gebruikte de wol winder. Vrijdags ging ik aan de gang met de bollen wol die thuis dwars lagen (never give up), zaterdag kreeg ik een mooie cappuccino in het centrum van Nieuwegein bij Barrista en op zondag haalden we Chinees (dit was het patroon op de ruit bij het afhalen).

Terug naar deze week...
Woensdag
De quote van woensdag van LetterItFebruary is "The only way to have time is to take time" Nou eigenlijk niet van LetterItFebruary, want de quote van vandaag was een tekst die ik niet maken wou. Dus ik heb een quote van de 365 days of Flow app gebruikt. Ik vond het wel mooi om een hapje tijd te hebben :-)
Ik verstuurde post
  
 En joepie, vandaag ontving ik ook post!
Een lieve kaart van Claudia en twee Zentangle ABC kaarten van Cobi, de V (van vos :-) ) en de W.



Manlief en ik dronken koffie in het centrum van Nieuwegein en regelden dat het opneem-pakket van KPN gaat werken. Zou zo fijn zijn als we series kunnen opnemen of kinderprogramma's.

Weer thuis keek Suzy me aan en vroeg... foto moment?? JA! och wat is ze mooi.

Ik tekende de X voor Cobi (de gebruikte tangle heet X) voor ons Zentangle ABC
 En tekende mijn eerste bijdrage voor Valentangle (dag 1 en 3 tegelijk, dat schiet lekker op ;-) )
Dit zijn de eerste tekeningen van deze week, ik heb een aantal tekeningen ingelijst op maandag, op dinsdag bloeide de amaryllis het mooiste en op woensdag schreef ik brieven.
Donderdag
De quote van vandaag bij LetterItFebruary is "today is the perfect day to be happy"
De brieven gingen op de post. 
Vrijdag
De quote van vrijdag bij LetterItFebruary is "I loved you at your darkest" vrij vertaald "ik hield ook van je toen het slecht met je ging" en op de achterkant van deze kaart staat "I love you" :-)

Iedereen een fijne vrijdag gewenst!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!