dinsdag 2 februari 2016

flow weekly, quotes en post (Week 5 2016 - maandag, dinsdag)

De quote van dag 1 voor LetteritFebruari is "You will forever be my always" - ik dacht ik doe eens een kleurtje :-)
The quote of day 1 for LetteritFebruari is "You will forever be my always" - this time I used a colored background.

Voor Claudia maakte ik een vriendschaps-boekje in de flowweekly over Vriendschap. Zij maakte er ook eentje voor mij. Super leuk om te lezen en bekijken! Hieronder staan een aantal pagina's.
For Claudia I made a friendship snail in the flowweekly about Friendship. She made one for me also. Such fun to read and enjoy the quotes and pictures she picked for me. Following are a few pages I made for her, one about mail and how important that is to me. And the second is about how lucky I am to have a car to go visit my friends who live spread out in the Netherlands and Belgium.


Dit is de voorkant van de flowweekly die we gebruikten.
This is the front of the FlowWeekly we used.

Dinsdag
De quote van dag 2 LetterItFebruari is "you are so worth loving"
today's quote of LetterItFebruari is "you are so worth loving" - again I used a handmade background

Vandaag gaat er post op de post ;-)
Today is mailday!

En misschien zit er ook wel iets in mijn eigen brievenbus...
And hopefully I will receive mail today as well....

Een hele fijne dinsdag!
Have a great tuesday!

xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Mooie bespiegelingen ! Complimenten voor de stap die je neemt om je tekeningen Ieren winkeltje aan te bieden. Heel leuk om je ontwikkeling hier in te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!