maandag 8 februari 2016

dinnerparty, mail, zen and quotes (week 5 2016 - vrijdag, zaterdag, zondag)

Bij de vrijdagpost zat mijn eerste ontvangen atc voor Zenuari 2016 atc swap
Moeilijk te zien, maar het is olijfgroen aan de zijkanten. Ik vind t erg mooi!

Een rustige middag, vroeg eten omdat er geturnd moet worden en 's avonds naar VoiceKids gekeken met zn vieren. 

Zaterdag
De quote van vandaag:

In de ochtend was er tijd voor tekenen. Dit is mijn bijdrage voor de Zenuari2016 atc swap. Ik wou een set maken, gewoon omdat ik daar zin in had :-)
Zoonlief vond het "vet zonde" dat ik dit ga weggeven. Hij mocht kiezen en wou graag rechtsboven houden. Waarom? Omdat daar de meeste flux in zit. Dat is ook zijn favoriete tangle :-)
Eind van de middag kwamen mijn broer, schoonzus en nichtjes borrelen en eten. Nadat alle mobiele telefoons waren weggelegd, ging het spel los. Jeetje, ik was vergeten hoeveel kabaal 4 kinderen kunnen maken.... maar ze hebben erg veel lol gehad, dus vonden we als ouders het prima :-) 
Mijn pasta Carbonara viel in de smaak en de avond was verder erg gezellig!

Zondag
De quote van vandaag:
Ook deze ochtend was er tijd voor tekenen en maakte ik een toepasselijke tekening voor het gezellige samenzijn van zaterdag. Mijn broer en familie genoten met ons van een wijntje, biertje, cola :-)
 En nog een close-up - ben best tevreden over deze flessen :-)


Nadat we de stroomstoring hadden 'overleefd' - helemaal als je digitaal huiswerk moet maken (paniek!) en een stoofschotel als eten gepland hebt (paniek!) - heb ik heel ZEN tóch de knolselderij, ui, vlees staan snijden en aardappels staan schillen. Gelukkig was er na 1,5 uur weer stroom en kon het alsnog afgemaakt worden.
Komt er nou al weer bezoek.... jazeker, terwijl de stoofschotel pruttelde heb ik lekker bij zitten kletsen met vrienden en 's avonds heerlijk samen stoofschotel gegeten.
Maandag
De quote van vandaag....
De atc's gaan vandaag op de post.

Fijne maandag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. De quote van zaterdag vind ik helemaal geweldig. En stroomstoring, ik moet er niet aan denken... dan kan ik geen koffie maken... hihi...
    Je hebt weer een paar heel gezellige dagen achter de rug.
    Heel fijne nieuwe week Emilie,
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!