dinsdag 9 februari 2016

dinner, pocketletter en quotes (week 6 2016 - maandag)

Maandag
We aten kip uit de oven, met aardappelen en broccoli met grano

Bezig met een ABC pocketletter - S van Speculaas, T van Thee, U van Uil, V van Vlinder, W van Washitape, X van xxx-jes, Y van Yoga, Z van Zebra.
Leuk om over na te denken en te maken.


Dinsdag
De quote van LetterItFebruary was "I love you more than all the Stars"
 En mijn eigen quote voor vandaag is "Alles kan, maar het hoeft niet"

ps: Alle quote kaarten zijn te koop, voor €1,50. En heb je een eigen quote die je door mij wilt laten maken op een ansichtkaart? Mail me maar, vind ik leuk :-)

Een hele fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

3 opmerkingen:

  1. Ik zeg verkocht. De eerste quote vind ik erg leuk dus die zou ik graag willen hebben :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Conny, wat leuk :-) Ik stuur hem je zo snel als mogelijk op. Groetjes, Emilie

      Verwijderen
  2. Het ziet er allemaal weer zo mooi uit.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!