vrijdag 12 februari 2016

school, quotes and Valentine mail (week 6 2016 - dinsdag, woensdag, donderdag)

Dinsdag
Quote postcards maken blijft heerlijk om te doen. Deze quote zag ik op Pinterest bij ZoedtHouten en die vond ik zo leuk :-)
 Quote postcard - ik heb de leuke quote omgezet naar Engels. Zo vind ik hem ook wel wat :-)
Even ontspannen met Zentangle.
Woensdag
Dag 10 LetterItFebruary
Bezig geweest met snailmail thema Bloemen voor Dineke - dit is een onderdeel daarvan.

Thuis gewerkt en na de lunch op school gesproken over het eten op groep8 kamp in mei in verband met gluten/geen gluten. Alles is nu duidelijk gelukkig.
En vandaag ook nog met dochterlief op gesprek geweest bij haar gewenste middelbare school. Het gesprek verliep heel erg goed, we gingen voor tweetalig atheneum, maar gaandeweg het gesprek bleek dat ze tweetalig gymnasium mag gaan doen. Ze was er erg blij mee.

Gewoon een leuke quote met cactussen omdat ik daar zin in had :-)
Donderdag
Zoonlief moest naar de orthodontist voor controle en was wat vroeg. Nou dat doet hij nooit meer, hij kwam erg boos thuis, boos om de verspilde tijd wel te verstaan. Tja als puber is je vrije tijd natuurlijk erg belangrijk ;-)

Een leuke postnl actie: Valentijn liefs mag je versturen met een zoen van lippestift - nou dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk :-) #plakkenofsmakken
 Dag 6 LetterItFebruary (in de herhaling maar nu gewoon als losse quote)

Dag 11 LetterItFebruari

Vrijdag
Vandaag nog een dagje werken en dan is het weekend!

Dus ik wens iedereen een fijne dag en bij deze ook alvast fijn weekend,
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Het is allemaal weer heel erg leuk en mooi Emilie. Wat ben je hier toch goed in. Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!