maandag 15 februari 2016

blauwe druifjes, quotes en een cactus (week 6 2016 - weekend)

In mijn agenda staat deze week de groei van blauwedruifjes centraal
I drew blue grapes and how quickly they grow from bulb tot flowers..




Zaterdag
Ik verstuurde vrijdag kusjespost. En op zaterdag.
Wat een fijne post voor Valentijnsdag!
Such lovely mail on Saturday from dear friends.
 Quote postcard
 Quote postcard
 Quote postcard
 Quote postcard
 Practising my brushletter sqills.
Koffie met dochterlief
Coffee with my daughter - what a lovely flower!
Samen een bagel gegeten, want bij Bagel & Beans hebben ze glutenvrije bagels!
We had a bagel for lunch (hers is gluten free - I love Bagels and Beans!)
Terwijl we bloemen kochten, zag ik deze prachtige bloeiende cactus!
While buying flowers I spotted this gorgeous cactus. 
Ik kon het niet laten, de cactus in aquarelle te maken.
 I couldn't resist and drew it when we got home :-)
Uit eten geweest met mijn vriendin voor haar verjaardag. Mooi hart op de cappuccino :-)
At nigth I went to eat with a dear friend for her birthday. Again a lovely cappuccino, this time with a heart :-)

Maandag
Prachtige lucht vanmorgen
 I love beautiful skies and sunrises...

Have a great monday!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Die pagina met de blauwe druifjes vind ik echt super mooi, maar ook je cactus is prachtig getekend. Wat heb je weer heerlijke dingen gedaan. Blijf vooral genieten van alles...
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pagina blauwe druifjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!