vrijdag 4 december 2015

Zentangle donderdag (week 49 2015 - donderdag)

Goedemorgen,
Gisteren had ik een zeer stressvolle kantoordag.
Gelukkig kon ik toen ik thuis kwam Zentangle post van Aly open maken. Een prachtige Nautilus schelp in groen.

Zoonlief had problemen met zijn mobiele telefoon en ik had een andere geregeld. Hij was er helemaal blij mee en we hebben hem samen ingericht. Hij gaat alleen van Android naar IOS, dus er zijn wat kleine kinkjes in de kabel...
Zoals deze: Alleen wel jammer van de foto's, mam.....
of: Waar zijn nu al mijn contacten gebleven...?

Hmmm, morgen maar eens naar kijken :-)

En 's avonds had ik de rust om een Zentangle tekening te maken. Ik gebruikte papier uit het Flow Book for Paper Lovers.

Een hele fijne vrijdag gewenst!

xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om je zo met zoiets moois te kunnen ontspannen na een stress-dag op je werk. En hoe heerlijk dat jij je zoon kunt helpen met zijn telefoon. Hier is het andersom, ik heb mijn meiden nodig voor de foefjes van mijn telefoon... hihi...
    Ik wens je met je gezin een heerlijk sinterklaasweekend Emilie,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja maar dat komt omdat ik een IT functie heb denk ik Mirjam ;-) alhoewel, de kinderen zijn super handig met apps enzo, als ik daar vragen over heb ga ik bij hun langs :-) Groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!