zaterdag 5 december 2015

Kerstkaarten maken (week 49 2015 - vrijdag)

Wat een feestje, kerstkaarten maken. 
Je hebt leuk papier nodig en versiersels. Ik maakte met dochterlief een aantal 3D vormen. Niet écht mijn ding maar best leuk geworden... 
Je zoekt papier uit wat er bij past. Ik hou er niet van als t enorm druk is, want dan overheerst t papier de versiering. 
Met kerst tape kan je nog versieren en ik had nog metalen rendiertjes, maar dat kunnen ook bijvoorbeeld sterren, sneeuwvlokken of kerstboompjes zijn natuurlijk. 
Dan plak je alles zoals je wilt 
En schrijf de kaarten met een persoonlijk bericht. Versier de enveloppen nog leuk met tape en zoek een bijpassende kerstzegel uit. 
En dan ziet het er zo uit en kan t op de post :-)
Dus.... dit zijn 13 zelfgemaakte kaarten voor lieve vriendinnen. 

Er staan nog familie en meer lieve vrienden in mn adresboekje, dus er zal nog wel zo'n kaartensessie aankomen. Maar niet alles wordt zelfgemaakt want ik kocht de leuke kerstkaarten bij de Kinderpostzegels. 

We hebben net Sinterklaas gevierd - 't was gezellig! 

Fijn weekend! 
xxx Emilie xxx 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden en je bent er vroeg bij. Zo zie je maar dat je met weinig materialen heel leuke kaarten kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt Anita, je kunt met weinig materiaal erg leuke dingen maken. Is soms ook wel een sport hoor. Het liefst koop ik niet zo snel (meer) nieuwe dingen. Ik heb zoveel materiaal, daar moet het ook mee kunnen denk ik dan. Groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!