donderdag 3 december 2015

rustige woensdag (week 49, 2015 - woensdag)

Op dinsdag startte de advent, met deze gezellige cadeautjes van lieve dames. Elke dag mag ik er eentje open maken. Elke dag weer feest! Aan het einde laat ik alle foto's zien.
Dochterlief wilde graag eens een weef-raam uitproberen... dus mamma aan de knutsel. 't is nog een uitdaging, maar ik zal het resultaat binnenkort tonen.
Op woensdag zocht ik mooie kaders op om de sneeuwvlokken tentoon te stellen.

De post bracht deze leuke kaarten, van Jessica en de onderste via Postcrossing.

Ik woof met papier die vierkant. Moet nog maar even bedenken wat ik er nu mee zal doen, maar 't was leuk om ermee bezig te zijn.
 En omdat ik lekker met papier bezig was, maar ik twee snailmail mapjes.

Nou jullie zijn weer bij :-)

Een hele fijne donderdag!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat met dat weefraam. En wat een heerlijke cadeautjes heb jij liggen om uit te pakken.
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het weefraam, oh ja. Dat ga ik morgen weer oppakken met dochterlief. Goed dat ik je lieve reactie zag als reminder :-) Groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!