dinsdag 8 december 2015

Een quote handletteren: Let it Snow (week 50 2015 - maandag)

Ik had reststukken kraft papier en dacht: "Hoe zou het eruit zien met witte gelpen...?"

Nagedacht over de plaatsing van de woorden en hoe ik ze wil schrijven, de sneeuwvlokken getekend, de quote geschreven en als laatste de kleine sneeuwvlokjes geplaatst. 

Maar dat vond ik wat te kaal..... Dus gestart met vullen van de sneeuwvlokken met kleine en grote cirkels



Bij de sneeuwvlokken de tussenruimtes ingevuld omdat ik het te transparant vond.
Ja hier ben ik blij mee. Nu is hij klaar :-)

Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

ps: Waarom staat overal mijn paraafje al op? Omdat mensen anders mijn foto's gebruiken en net doen alsof het van hun is. Daar hou ik niet van. Dus.

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie hoe sneu eigenlijk om de mooie tekeningen die jij gemaakt heb te pikken en dan te doen of je het zelf gemaakt heb. Ik vind het zo mooi wat je maakt, maar dat is jou kunstje zou niet willen doen alsof ik dat gemaakt zou hebben. Het zou zelfs niet in me opkomen moet ik heel eerlijk zeggen. Fijne avond, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!