woensdag 9 december 2015

Kleuren voor volwassenen (week 50 2015 - dinsdag)

Soms is het gewoon fijn om te kleuren, met potloden of stiften, met acrylverf of inkt.
Gisteren heb ik met Stabilo stiften in een nieuw kleurboek gekleurd. Ik kreeg het van Sinterklaas. De Goedheiligman heeft me zelfs 3 kleurboeken en twee inkleur-canvassen (mandela's) gegeven. Hij weet dus dat ik graag kleur ;-)
Dit boek heet DreamDoodles en er zitten zoekplaatjes in verstopt, zoals vlinders, torretjes, vogeltjes. Dat vond de Sint ook heel leuk want het werd zelfs in het gedicht vermeldt...
Dit is de eerst kleurplaat, zien jullie de zoekplaatjes?


En nog een ander overblijfsel van de Sint-viering zijn de surprises. Er zijn er drie van de vier heel gebleven. Een Tekeningenmap (A2 formaat), Nagellakpot en degene die Suzy de leukste vindt:  de Tower Bridge. Ze blijft er aan snuffelen en erdoor heen stappen :-)

Wie kleurt er wel eens? En met welk materiaal? Ik vind kleurpotloden fijn, maar dan wel goeie met veel pigment. Als het papier wat dikker is, dan gebruik ik of Stabilo stiften of acrylverf.

Ik wens iedereen een fijne woensdag toe!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!