maandag 7 december 2015

een weekend met sint en kerst.... (week 49 2015 - zondag)

Op zaterdag ontving ik lieve post van Claudia
en vierden we Sinterklaas met mijn familie. Erg gezellig en mooie surprises. Wat zijn we allemaal verwend!

Op zondag speelden we met onze nieuwe speeltjes, schreven we kerstkaarten, haalden we een kerstboom en keken naar Harry Potter en de Geheime Kamer. 

Deze kerstkaarten gaan naar het buitenland....
En deze kaarten blijven binnen Nederland....
Ik had niet verwacht dat ik door alle 60 kerstzegels zou heenkomen. Maar het is toch echt zo.... alle drie de velletjes zijn op.... dus mijn eigen kerstzegel van vorig jaar erbij gepakt en voor naar het buitenland aangevuld met gezellige zegels.

Vanmorgen ging alles op de post - in het donker in de mist en motregen... gelukkig kunnen vanavond de kaartjes weer gezellig aan. Dat is wel een fijn voordeel van deze donkere tijd.

Sturen jullie ook kerstkaarten? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie dat doet en wie niet (en waarom).
Voor mij is het traditie en hoort het er echt bij, ongeacht hoe duur ze het maken. Een geschreven kaart is gewoon erg fijn om te ontvangen, zeker met kerst.

Een hele fijne maandag gewenst!
xxx Emilie xxx

4 opmerkingen:

  1. Ik stuur zeker weten ook kerstkaarten! Vind het veel te leuk, ook om post te ontvangen...maar het wordt toch nog wel gewaardeerd, als je een kaartje stuurt. Alhoewel, ik ben wel wat kritischer geworden, diegenen die bewust geen kaartjes meer versturen, krijgen er van mij ook geen meer...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wordt zeker gewaardeerd als er een kaartje ontvangen wordt met kerst!

      Verwijderen
  2. Nob een aantal jaren geleden mee gestop over en weer kaarten sturen, is niet meer aan mij besteed komt nog bij dat het me veel te duur werd. Maar als ik zie hoeveel jij er verstuurd en maakt. Je bent er maar druk mee, en je maakt prachtige kaarten. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik dacht dit jaar ook, het worden er niet zoveel als andere jaren, en het zijn er echt minder.... maar ja ik vind het ook gewoon leuk om te doen :-)

      Verwijderen

Dank voor je reactie!