vrijdag 6 november 2015

Post, pakketjes en Bones (week 45 2015 - woensdag, donderdag)

Zoonlief had nog steeds hoofdpijn maar wou wel naar school. Dus heb ik 's ochtends gewerkt.
Tussen de middag kwam ik thuis bij 4 meiden die de tafel hadden gedekt en lekker zaten te lunchen. Mooi om te zien :-)

Bezig geweest met opruimen, boodschappen en met post voor Claudia en kaarten schrijven voor Postcrossing. De post voor Claudia ging geheel in stijl in een Pip-mapje de deur uit. Heerlijk vrolijke post!

Leuk om te lezen dat het verrassingskaartje dat ik verstuurde is aangekomen. Hij was voor Mirjam van http://handhaveaniceday.blogspot.nl/

Ik ben grote fan van de serie Bones en dat wordt nu vrij laat op de avond uitgezonden, wat betekent dat ik structureel te laat naar bed ga... dus Emilie dacht slim te zijn en heeft de serie tweedehands gekocht. 1 deel heb ik via bol. com gekocht, want dat was in de aanbieding en daardoor goedkoper dan tweedehands ;-)
Woensdag werd het pakketje van Bol bezorgd, ik helemaal blij... zit er een externe harde schijf in. He? Blijkt dat er twee pakketjes zijn verwisseld, een heer meldde zich bij de klantenservice met mijn Bones-dvd - oké opgelost zou je denken. Wij ruilen, probleem opgelost...

'S avonds een pannenkoek gegeten en daarna met Rebecca naar de film in Amersfoort - was gezellig. We keken naar de voorpremière van "Sleeping with Other People" een heerlijk voorspelbare chickflick.

Donderdag was een normale werkdag, daarna boodschappen gedaan en nog twee verjaardagskaarten geschreven. Er zijn mooie cijfers gehaald, de kinderpostzegels zijn binnen en de trip van manlief en zoonlief naar Londen gaat steeds meer spelen, dus er is bedrijvigheid alom. Koffers, stapeltjes kleding, tickets uitprinten...

Claudia ontving mijn pip-achtige post ;-)


En Bol kwam weer om de hoek. Ja of ik het pakketje wilde retourneren en zodra het binnen is kan ik kiezen of ik alsnog mijn dvd's ontvang, of geld terug krijg. He? Gebeld met de klantenservice en de aardige dame zorgt ervoor dat ik mijn dvd's krijg. En ik zorg dat het pakketje retour stuur naar het antwoordnummer. Erg vriendelijk - ik ben benieuwd hoelang het duurt...

Ook nog gebeld met de klantenservice van Flow, de Flow-weekly gaat stoppen en mijn abonnement werd automatisch omgezet naar een gewoon Flow abonnement. Heel erg vriendelijk, maar die heb ik al. Dus.... de aardige dame ging regelen dat ik niet een tweede Flow abonnement zou gaan krijgen, maar dat dit gewoon stopt als het afgelopen is in december en dat de automatische incasso stopt. Heel fijn, hopelijk lukt het ook.

En er was een mailtje met het lesgeld voor de vioollessen van dochterlief. Oef wat een bedrag. Als je het terugrekent naar prijs per les valt het wel mee, maar omdat het ineens betaalt moet worden... Gelukkig sparen we voor dit soort uitgaven, dat scheelt weer.

Iets na zessen ging de deurbel, pakketje via DHL.... de eerste van de tweedehandsverkopers. Dus ik heb om 20u de eerste twee verhalen van seizoen 4 zitten kijken. En daarna lekker kon ik lekker vroeg naar bed.


De portokosten van vandaag waren €2,07 + €3.45 van maandag en dinsdag, dus deze week tot nu toe in totaal €5,52.

Een hele fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!