maandag 9 november 2015

Postcrossing, Shoppen en Londen (Week 45 2015 - Vrijdag, Zaterdag en Zondag)

Vrijdag deed ik veel postcrossing kaarten op de post en 2 verjaardagskaarten. 
(porto 7x €1,15 en 2x €0,69 = €9,40)

Ik verkocht een boek via Bol. com alleen hou ik er niks aan over, want de postzegel kosten zijn de opbrengst van het boek. Ach, nu is er een kindje heel blij met een Geronimo boek - ook wat waard.
(porto: 5x €0,69 + 1x 0,69 = €4.14)

Manlief is met zoonlief naar Londen. Dochterlief en ik brachten ze weg naar Schiphol en op de terugweg aten we bij de McD. Lekker zo'n Maestro burger, maar helaas, nog steeds geen Glutenvrije hamburgers.... "hopelijk eind van het jaar mevrouw" Ik ga toch weer eens mailen met de McD.


Eind van de avond hoorde ik gelukkig wat van de reizigers, ze waren goed aangekomen in het hotel. 

Zaterdag
Wat een fijne post ontving ik donderdag, vrijdag en zaterdag. Ik heb ze verzameld op de foto gezet. 
De flow weekly - helaas de laatste - ze stoppen ermee in december. Vandaar mijn gesprek met de klantenservice waar ik over schreef.
Post van Mendy, ik had haar give-away gewonnen. Een postcrossing kaart en een lief kaartje retour van Mirjam. 

De ochtend wat aangerommeld en daarna samen met dochterlief naar de film, Hotel Transsilvanië 2, daarna geshopt en bij De Oude Muntkelder pannenkoeken gegeten. 

Zondag
Omdat we de mannen pas 's avonds laat konden ophalen hadden we nog een hele dag samen. We hebben huiswerk gemaakt (bijna de boekbespreking af) en we hebben samen geknutseld. Heel fijn en knus. 
Ook nog post klaargemaakt, voor Petra, die mijn DE en PickWick zegeltjes krijgt. Deze flop heb ik op Schiphol op de post gedaan.

(porto 1x €0,69)
De mannen kwamen keurig op tijd aan op het vliegveld en hebben honderduit verteld over de mooie ervaring in Londen in de auto terug. Ze hadden zelfs een souvenir meegenomen. Een leukke Bobby-knuffel voor dochterlief en deze geweldig set voor mij. Die mailbox! 


De portokosten van maandag/dinsdag €3.45, woensdag €2,07, donderdag €9,40, vrijdag €4,14 en zondag €0,69, dus deze week in totaal € 19.75.

Een hele fijne maandag!
xxx Emilie xxx 

1 opmerking:

  1. Ja, daar kun je toch aardig op leeglopen, op die porto. Wel jammer dat de verkopen via bol.com niet incl. de juiste portokosten kunnen gaan.
    Je hebt weer een heerlijke drukke creatieve dagen achter de rug. Heel gezellig allemaal.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!