woensdag 4 november 2015

Gezellige post en een ziek kind (week 45 2015 - dinsdag)

Zoonlief is niet lekker, maar wou wel naar school. Afgesproken dat als het niet ging, hij zich ziek zou melden.
Tussen de middag werd ik gebeld dat hij inderdaad was ziekgemeld en naar huis kwam. Manlief was thuis, dus die ving hem op. En ik ben eerder van 't werk weggegaan. Zo konden we het samen opvangen. Hij heeft veel geslapen en daarna ging het weer wat beter.

In het kader van "Dinsdag is postdag" ging er post op de post ;-) 
Twee verjaardagskaarten en een verrassingskaartje. Ik ben heel benieuwd hoe blij de brievenbussen ervan worden. 

En ik ontving ook gezellige post, een mooie quote van Claudia geïnspireerd door het nieuwe boek van Marieke Blokland, Doodles & Letters. 

Tussenstand voor portokosten in week 45: maandag 2x 69 cent, dinsdag 3x 69 cent, dat maakt samen €3,45

Een hele fijne woensdag gewenst!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. En dat schattige verrassingskaartje was voor mijn persoontje. Nou heel blij verrast was ik hoor. Wat vind ik dit leuk zeg. Lieve Emilie, dank je enorm, ik vond het geweldig da tik een kaartje van je kreeg.
    Liefs, en beterschap voor je zoon.
    Fijne avond,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!