dinsdag 3 november 2015

Wat gaat er op de post? (week 45 2015 - maandag)

Een atc Halloween swap gestuurd aan Marianne voor een facebookgroep swap.

En eentje voor SwapBot, de Dutch Zentangle Swappers. De opdracht was een silhouette openlaten en daaromheen tanglen. Ik had Liesbet gevraagd welke haar voorkeur had. Maar omdat ik er twee had gemaakt, besloot ik om haar gewoon beide te versturen :-) Toen de envelop nog gezellig versierd en op de post gedaan.

Beide een postzegel van 69 cent. Dus deze week begint rustig qua postzegels :-)
Maar er gaan nog wat kaarten en andere post richting brievenbus, dus er zal allicht nog wat bijkomen.

Nu weet ik best dat ik in mn eentje er niet voor kan zorgen dat er meer kaarten en brieven gestuurd worden, maar ik probeer wel een bewustwording te maken dat post leuk en gezellig is. De brievenbus van bijvoorbeeld je vriendin, neefje of tante fleurt er van op. Want er heeft iemand de moeite genomen om post te versturen. Dat is hele fijne persoonlijke aandacht.
En wie weet, krijg je dan ook weer post terug. Dan is jouw eigen brievenbus ook blij.

Dus is er iemand in je omgeving die een kaartje of briefje zou waarderen? Pak de pen op, zoek een kaartje uit of een vel lijntjespapier. En schrijf die persoon deze week.
Veel plezier!

Fijne dinsdag gewenst.
xxx Emilie xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!