zaterdag 10 oktober 2015

Wereld Post Dag (week 41 2015 - vrijdag)

Gisteren, op 9 oktober, was het Wereld Postdag. Ik verstuurde voor deze gelegenheid 1 kaart al eerder, die ging richting België in de hoop dat hij er dan ook zaterdag zou zijn.

Hieronder staan alle verzonden kaarten :-)


Bloemen voor Melanie, ook nog een beetje voor haar verjaardag ;-)

Inktpotjes voor Maayke omdat ze zo mooi kan kalligraferen.

Een creatieve kaart voor Rinny omdat ik blij ben dat we penpals zijn.

De mooie Delftsblauwe kaart voor Greetje

"Lezende vrouwen" voor Margit's collectie van kaarten met lezende vrouwen ;-)

Deze vrolijke rode kaart gaat naar Dineke

En de bloemen gaan naar Anita

Voor het creatieve postgroepje waar ik in zit, maakte ik zelf quote kaarten, achtergrond met dylunsions inkt en acrylverf, met mooie postzegels erin verwerkt en een toepasselijke quote ge-handlettered.

voor Conny

voor Jessica

voor Nancy

voor Claudia

voor Rebecca

Nu maar hopen dat alle kaarten ook op zaterdag aan zullen komen. En anders hebben de ontvangers op dinsdag een vrolijke brievenbus ;-)

Ik wens iedereen een hele fijne zaterdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!