maandag 12 oktober 2015

Een gezellig weekend en wereldpostdag post (week 41 - zaterdag en zondag)

Goedemorgen,
we hebben een druk maar gezellig weekend achter de rug.

Maar eerst nog even dit: de post van vrijdag, wereldpostdag.
Fijne post op vrijdag, van Angela en Conny
Op zaterdag gingen de kinderen en ik met de dames van mijn postgroep naar Duinoord (Noord-Brabant). Helaas kon Nancy er niet bij zijn. Maar voor de rest waren we compleet.
De kinderen hebben heerlijk gespeeld en de volwassenen hebben heerlijk gekletst. 
Wel suf - ik heb geen foto van de leuke dingen die ik zaterdag heb ontvangen - die zal ik nog plaatsen.
Heerlijk om thuis te komen bij fijne wereldpostdag post van Claudia, Rebecca, Rinny en Dineke. 
Zondag gingen we mee met het jaarlijkse PV uitje van manlief's werk en deze keer gingen we naar MovieWorld in Duitsland, uiteraard met de bus :-)
We gaan op weg :-)

Super coole houten achtbaan 

Alleen dochterlief is hier in gegaan, erg stoer van haar (derde van links onderste rij)
We konden veel attracties doen. Erg leuk park! En daarna met de bus weer terug naar Nederland. We hebben een hele fijne dag gehad.

Wat een prachtige zonsopgang vanmorgen
Ik hoop natuurlijk dat er veel post is verstuurd afgelopen vrijdag. En ben eigenlijk wel benieuwd. Wie heeft er nog meer Wereld Post Dag post ontvangen?

Fijne maandag!
xxx Emilie xxx


1 opmerking:

  1. Ik ben zelf jaren geleden met mijn kinderen ook naar Movieworld in Duitsland geweest. Een weekend en toen verbleven we in een hotel in de buurt. Dit brengt wel wat leuke herinneringen terug.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!