vrijdag 9 oktober 2015

Een jurk van geld (week 41 2015 - donderdag)

Goedemorgen,
Ik was heel blij met de ontvangen post op donderdag - hele fijne post van Claudia, Marianne en Flow-weekly. Achterop de "Lummelen is heel simpel eigenlijk: doen waar je zin in hebt" stond de vraag of ik goed ben in lummelen. Nou eerlijk gezegd ben ik heel erg goed in Lummelen. Maar alleen als ik er tijd voor heb, want anders ben ik te druk in mijn hoofd om "lummel"tijd te nemen.
Hoe zit het met jullie? Lummelen jullie wel eens (zonder je schuldig te voelen)?

Voor de verjaardag van mijn nichtje maakte ik een kaart.
 En ik vouwde de jurk en tas van euro-biljetten

Zo heeft ze nog een leuke kaart over als ze het geld eraf haalt :-)
En heb ik hem in een gezellige envelop op de bus gedaan.
Bij zo'n mooie herfstlucht kan ik het niet laten om een foto te maken. Dat oranje sprint er echt uit!

En dan Wereld Post Dag, 9 oktober 2015. Daar doe ik natuurlijk aan mee. Van de week maakte ik kaarten voor mijn postvriendinnen-groepje en daarnaast schreef ik mooie en toepasselijke kaarten voor mijn penvriendinnen.

Dus vandaag heb ik een mooie verzameling om op de post te doen!

Aan wie stuur jij een kaartje op Wereld Post Dag?

Lieve groet,
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!