donderdag 8 oktober 2015

Post in, Post uit (week 41 2015 - woensdag)

Goedemorgen,

Woensdag ochtend ben ik verder gegaan met opruimen en ook de 3 ontvangen postcrossing kaarten, uit Amerika, Duitsland en Belarus, geregistreerd op Postcrossing.com 

 Koffie gedronken met mijn moeder. En daarna samen naar Houten op schoenen jacht. Bij de Hema lekker een broodje gegeten op het terrasje. We zaten dus gewoon op 7 oktober buiten te lunchen! Heerlijk!

's middags verder met opruimen. Ik heb mijn kaarten collectie samengevoegd in 1 lade. En ik heb 5 quote kaarten zitten maken. De gebruikte postzegel heeft ook een postzegel erop (bijzonder!)
En deze mocht gisteren al op de post, ook al is hij eigenlijk voor Wereld Post Dag komende vrijdag.

Doen jullie mee met een kaartje sturen op Wereld Post Dag?  Dan hebben de postbodes zaterdag ook een fijne dag, want daarom werden ze postbode. Ze houden ervan mensen blij te maken met post.

Een hele fijne donderdag gewenst!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!