vrijdag 2 oktober 2015

drukke dagen - week 40 2015 (dinsdag, woensdag, donderdag)

Dinsdag avond schreef ik post voor postcrossing, aan Sasja en Claudia. Ook eentje aan Rebecca, alleen die staat niet op de foto...
Woensdag ochtend ging ik weer bezig met opruimen en vond deze leuke kussenhoes terug. Die moet ik nog afmaken.
 Er missen nog een paar toeren.... De onderste is al af, zo groot moet de hoes worden.
 Dus deze
 En dit wordt de andere kant.
Het opruimen helpt, het "gezellige hoekje in de serre" is al weer wat minder vol :-)
 Ik ontving post van Rabab uit Duitsland. Gezellige brief en leuke extra's.
Helaas had de boiler het begeven en zou er een nieuwe worden geplaatst. Aardige boiler mensen, maar helaas was de verkeerde boiler meegegeven. Dus hij is niet geplaatst. Gelukkig komen ze morgen met een juiste boiler.

Genieten van kleine dingen, vind ik erg belangrijk.
Dus na een heftige dag in en uit de tandartsenpraktijk ging ik daar tegen acht uur 's avond met deze mooie zonsondergang weg. Hopelijk hoef ik voorlopig niet meer terug :-)

Donderdagochtend kwam ik bij mijn werk aan met dit uitzicht. De maan stond er nog en aan de andere kant heette de zon warm oranje de ochtend welkom. Hier kan ik zo van genieten ;-)

's Middags, wachtend op de boiler mensen, een mooi moment in de tuin met de katten. Heerlijk hoe katten kunnen genieten van het leven. Daar kunnen we nog een voorbeeld aan nemen :-)


De postbode bracht een hoop fijne post, van Sasja, Greetje, Claudia, Conny en van postcrossing.

De boiler is gemaakt, we hebben weer heet water tot onze beschikking.
Gisteravond verder gehaakt aan het ronde kussenhoes, lekker op de bank voor de buis. Het is bijna af!

En de laatste foto...
Vanmorgen moesten we lachen om Suzy, die op het smalste randje prachtig kan balanceren.

Alvast een heel fijn weekend gewenst!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!