dinsdag 29 september 2015

Eindelijk weer een brief geschreven - week 40 2015 (maandag)

Goedemorgen!

De afgelopen tijd ben ik erg druk geweest, met mijn gezondheid, met mijn familie, met haken en niet zozeer met post maken.

Vorige week vroeg een aardige dame op IG of ik haar penpal wilde zijn. Nou een eerste kennismaking is altijd leuk, dus ik vond het prima. Ze woont in Duitsland, komt oorspronkelijk uit Egypte en heet Rabab. Klinkt interessant :-) Dus ik ben gister in de pen geklommen en heb zitten vertellen over mezelf, vragen gesteld aan haar en iets gezelligs geknutseld. Ze houdt van bloemen en antiek. Dat vond ik ook wel interessant :-)

Ik had zelfs zin om de enveloppe te decoreren.
Ik heb nog een aantal brieven op mn lijstje staan voor vaste penpals. En ik heb weer inspiratie, dus die gaan binnenkort ook vast geschreven worden.

Wanneer was de laatste keer dat je een brief schreef?

Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!