maandag 28 september 2015

week 39 2015 (vrijdag, zaterdag, zondag)

Vrijdag
Dochterlief ging op kamp en zag er zeer oosters uit, gelukkig alle andere kinderen ook. Het was thema Oosters en de aankleding van de locatie was erg leuk met windgongen en lampionnen.
Mijn post aan Nancy in Belgiƫ is aangekomen. We hadden een ruil met een a5 papier en thema boeken. Het gebruikte papier is bewerkt met een techniek dat de kleuren van de pagina uit een NG veranderd. Die kreeg ik via een swap op swapbot. En daar heb ik een handlettering quote aan toegevoegd. Ik vond deze quote zo grappig. "Outside of a dog a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read" van Groucho Marx.
's avonds naar The Voice of Holland gekeken. Dit is een van de weinige programma's die ik graag kijk.

Zaterdag
Zoonlief is gegroeid en heeft nieuwe herfst/winter kleding nodig. We hebben lekker samen geshopt en we zijn goed geslaagd. Laat de herfst maar komen :-)
Daarna naar een verjaardag geweest, erg gezellig en lekker kunnen bijkletsen.

Zondag
Het belooft een mooie dag te worden!
's morgens huiswerk overhoord, want zoonlief heeft een toets op maandag. Zitten haken aan de ripple blanket gezellig met Bink erbij :-)

Ontvangen post op zaterdag op de foto gezet. De katten-kaart kreeg ik van Claudia en de andere papieren kwamen van Nancy.

Hmm, misschien binnenkort toch maar weer eens het 'gezellige' hoekje in de serre opruimen...


Daarna op weg om dochterlief bij het kampterrein op te halen. Ze had het super leuk gehad.
En door naar een verjaardag, die ook erg gezellig was en waar we lekker hebben kunnen bijkletsen.
Onderweg naar huis de maan nog gefotografeerd.


We gingen 's avonds allemaal moe maar voldaan slapen.
Helaas hebben we 's nachts de Rode Maan gemist....

Wie van jullie heeft de rode maan 'live' meegemaakt?

Een hele fijn maandag gewenst!
xxx Emilie xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!