vrijdag 25 september 2015

week 39 2015 (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag)

Weinig post deze week, maar wel veel leuke dingen meegemaakt.
Maandag
Zoonlief ging op brugklaskamp, met 1 bus en 60 andere kinderen. Leuk om bij het uitzwaaien te zijn.
Omdat ze alleen was mocht dochterlief kiezen wat te eten, de keuze was duidelijk PIZZA :-)

's avonds heb ik nog meer hartjes beschilderd. Mocht er eentje (of meer) tussen zitten die je leuk vindt. Ze zijn 1 euro per stuk. En als verrassing staat er ook iets op de achterkant :-)

Dinsdag
Een mooie start van de dag zo.
Dochterlief heeft bij een kinderfeestje bonbons gemaakt. Ik mocht die met lavendel proeven. Op zich lekker, maar wel een beetje apart die lavendel in je mond...
De post bracht deze mooie lapjes van Jacqueline bij mij.
Woensdag
Omdat ik die mooie lapjes had ontvangen, dacht ik toch eens kijken hoeveel katoenen lapjes ik al heb voor mijn grannysquare vriendschapsdeken. Alles uitgelegd op kleur en het begint zeker al vorm te krijgen!

Met manlief gestart met de schuur opruimen en dit is de eerste oogst van wat er weg kan. oude kinderstoeltjes en een kapot tafeltje.

Heerlijk zitten haken aan mijn ripple blanket.

Eind van de middag zoonlief opgehaald. Hij heeft een super kamp gehad!

Thuis lag Bink me aan te kijken en hij zag er zo grappig uit.... fotomomentje :-)
Donderdag
Na het werk vandaag met mijn vader naar Singer in Laren geweest. Mooie tentoonstelling over de Bergense School. Dit was een tentoonstelling over de eerste Hollandse Expressionisten (begin twintigste eeuw) zij waren bezig met Luminisme, Expressionisme, Kubisme, natuurlijke kleuren.
Deze vond ik de mooiste!
Daarna lekker een borrel gedronken in café 't Bonte Paard.
En samen gegeten bij spijslokaal De Prinsemarij. Erg gezellig!

Vandaag gaat dochterlief op kamp. Morgen gaan we naar een verjaardag in De Meern. Zondag halen we dochterlief weer op en gaan door naar een verjaardag in Loosdrecht. Dus het wordt een gezellig weekend. Wat zijn jullie plannen?

Maar voor nu, wens ik wens iedereen een fijne vrijdag!

xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Een en al hoogtepunten, zo'n fotocollage herinnert je daar nog eens extra aan.
    En Binki.....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!