maandag 21 september 2015

week 38 2015 (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag)

Donderdag
Suzy zei Goedemorgen!
Mijn post is ontvangen, dus kan ik het tonen. Deze Zentangle a6 kaarten maakte ik voor Rebecca
 's avonds met mijn haak en brei groepje samen geweest. Daar heb ik dit lapje gemaakt voor Patricia. De steek heet de Waaiersteek.
 Mijn eigen postzegel, ik blijf het geweldig vinden!
 Omdat we vlot moesten eten ivm sporten, rijst met kip in zoetzure saus.
's avonds heerlijk zitten haken. Dit patroon heet 'met zn vieren'.
Grote dochterlief is bij ons voor een flitsbezoek. Zondag gaat ze weer terug.

Zaterdag
Lieve post van Claudia ontvangen.
Omdat ik het er met Grote dochterlief over had, heb ik eindelijk mijn mandje in de suiker-stijfsel gezet. Maar ik heb mn twijfels over hoe stijf dit dan uiteindelijk zal gaan worden... voorlopig is het nog lang niet droog. Ik laat het maar gewoon met rust en het zal dan hopelijk een mooi mandje opleveren.

's avonds gingen grote dochterlief, kleine dochterlief en zoonlief uit eten met hun oma en alle andere kleinkinderen.
En daarom gingen manlief en ik ook lekker uit eten. We waren gewoon jaloers :-)
Heerlijk Calzone gegeten samen.

Zondag
Grote dochterlief is weer terug naar huis - jammer, maar wel fijn dat ze is geweest.
Daarom maar afleiding gezocht en naar Utrecht voor het Boekenfestijn. We hebben leuke dingen gevonden en zagen ook nog deze mooie stadstuin bij de werkzaamheden op het Jaarbeursplein. Fijn hoe vrolijk dat stond!
 En onderweg terug lekker lezen in de sneltram :-) Ik ben zo blij dat ik kinderen heb die houden van lezen. Goed voor hun ontwikkeling, maar ook gewoon heerlijk om met een boek te kunnen wegdromen.


Op zondag heb ik ook tijd voor stoofgerechten, dus besloten om Hachee te maken. 't huis rook héérlijk!

Een van de vondsten bij het Boekenfestijn was dit fijne postzegel-spons-dingetje. Hij is meteen in gebruik genomen!

Maandag
Vandaag op de post gegaan voor Claudia, Greetje, Harm en Sasja.
En ik heb zitten experimenteren met houten hartjes en zentangle patronen. Leuk om te doen :-)
Ik moest toch wat om de tijd te doden totdat zoonlief met de bus op kamp ging.

Ik wens iedereen een hele fijn week!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!