donderdag 17 september 2015

Week 38 2015 (maandag, dinsdag, woensdag)

Maandag
Vandaag is alle post gepost. En nu maar wachten tot de ontvangers het ontvangen :-)

Verder een gewone (werk)dag zonder bijzonderheden.
Handlettering oefenen op alfabetten (a6 kaarten)
Dinsdag
De dinsdag is postdag! En inderdaad, er kwam post aan bij ontvangers en ik ontving ook leuke post :-) Claudia ontving het mini-journal.
Het mini journal (6x6inch) wat ik voor Claudia heb gemaakt.

De Zentangle A6 kaarten voor Rebecca gingen op de post.
Ik maakte Zentangle a6 kaarten voor Rebecca

Deze keer eens in circels gewerkt - leuke uitdaging!
En ik ontving lekker veel post - heerlijk!
De Flow Illustratie special, post van Mariska, van Rinny en via Swapbot.
Bijschrift toevoegen

Een fijne brief van Rinny

Leuke post van Mariska
Ik maakte een quote a6 kaart "Lezen is Leven"
mixed media
En maakte een A5 quote kaart "Outside of a dog a book is man's best friend. Inside a dog it's too dark to read" (Graucho Marx)
Woensdag
Omdat ik zin had in kaarten schrijven vroeg ik adressen aan op Postcrossing.com. Ondertussen mag ik 11 kaarten tegelijk versturen, dus hier komen de kaarten....
Deze sneeuwuil gaat naar China

"Wie heeft de mooiste snor"
gaat naar Engeland (Lali)

"Uitzicht over dijk" is
onderweg naar Rusland (Seurat)

"Man bij water met boom" is
onderweg naar Duitsland (Seurat)

Dit vosje gaat naar
Tjechië (Flow)

Besneeuwd bos is
onderweg naar Brazilië
De groeten uit Harderwijk
zijn onderweg naar Bulgarije

Deze blije kaart gaat naar
Taiwan (ByBean)

Deze boek-cover kaart
blijft in Nederland

De reclame-poster gaat
naar Rusland

Onderweg naar Amerika



samen met zoonlief gekookt - wraps. Yummie!

De A5 gaat naar Nancy in België
Omdat ik weer start met een RR ronde (roundrobin met a6 formaat boekjes, groep van 8 vrouwen die lekker creatief mogen zijn in boekjes)
Eerst met de gelli plate proefgedraaid op losse blaadjes
En daarna mijn RR journal de buitenkant met de gelliplate bewerkt en verder afgemaakt. Vorig jaar heb ik kerstzegels laten maken met het roodborstje dat ik tekende op het RR boekje van de vorige ronde. Ik vond het leuk om deze postzegel voor deze RR ronde te gebruiken, zo gaat mijn roodborstje gewoon nog een rondje maken :-)

Hij gaat onderweg naar Vera en zal daarna (hopelijk) bij 6 andere dames langsgaan. Er volgen vast nog wel meer foto's :-)

Helaas ontving ik geen post op woensdag. Misschien heb ik vanmiddag weer wat leuks in de brievenbus. We zullen zien.

Een hele fijne donderdag gewenst!

xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Heel veel moois weer Emilie, alles wat je maakt wordt steeds mooier en mooier...
    Alvast een heel mooi weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen maak je toch. Ik krijg er altijd zelf schrijf en tekenkriebels van maar helaas zitten er maar 24 uur in een dag. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!