maandag 7 september 2015

Zwolle, post en een fijn weekend (31 aug t/m 6 sept 2015)

Er is al weer een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel. Deze week lekker veel post, een uitstapje een mooie zonsopgang en een gezellig weekend. Ook was het de tweede week van school, 't blijft nog een beetje wennen ;-)

Afgelopen dinsdag zat Bink zelfs op de uitkijk, maar helaas geen post....



Woensdag was ik in Zwolle - wat een prachtige stad!

 Deze boekhandel in de Broerekerk is een aanrader. Mooie aankleding en ook de koffie met taart bij "Waanders in de Broerekerk" was erg lekker


Tijdens de koffie kreeg ik de laatste letter in het abc dat ik met Conny en Greetje deed. De Z van Zeester. De Zeester had een gezellige brief bij zich ;-)

 En deze mooie A5 formaat kunstwerkjes voor de RR serie van Conny.

 Deze achtergronden mag ik voor haar afmaken en die krijgt ze in november retour.

Thuis gekomen kreeg ik van dochterlief deze mooie hartjes-bladeren waarvan ik een lief hart knutselde :-)

En er lag post. Twee vrolijke lapjes via De Lapjesmand. Ik ga weer lekker aan de haak!

Donderdag
Deze dag startte met een prachtige zonsopgang. Ik ben er zelfs voor gestopt om foto's van te maken. Hier kan ik zó van genieten!



Omdat ik naar fysio moest in Hilversum, ging ik even koffie drinken bij mn ouders en kon ik meteen het meest recente schilderij van mn moeder zien. Een prachtige hond in opdracht (olieverf op paneel). Voor meer van haar werk zie www.jokekoenen.nl 


En thuis lag er gezellige post, de flow weekly en een brief van Claudia

's avonds na het eten maakte ik post verzendklaar, waaronder een RR boekje. Fijn dat dit weer op weg naar de volgende kan.
Er ging dus gezellige post op de post ;-)  Volgens mij verstuur ik zelf veel post omdat ik ansichtkaarten leuk vind. Ik heb ook vaak bij kaartjes specifieke mensen in mijn hoofd als ik ze in het rek zie. Zoals de vuurtoren, die is voor Dineke. Het is er eentje van een set van drie, van een geweldige Franse artieste Marie-Anne Foucart. De egel gaat naar Nanna en de post-hond gaat naar Jacqueline.

Vrijdag
Een druilerige dag, daar word ik erg somber van.
Ook heb ik even lekker kunnen kletsen met mijn mamma. Fijn.

Zaterdag
Op deze vrije dag had ik niks gepland en dus had ik de rust om een roodborstje te tekenen :-)

Gelukkig lag er leuke post en heb ik nog een Flow om te lezen. Daar kikker ik weer van op. Een langverwachte brief uit Canada en een hele lieve kaart van Nancy uit België.

's middags nog met zoonlief naar het winkelcentrum geweest. Was heel gezellig.

Zondag
Vandaag komt er bezoek. Rebecca en Claudia komen kletsen, lunchen en creatief zijn. Fijn om samen inspiratie te delen.
De dikke envelop bevatte mijn vakantiejournal voor Claudia



De groene enveloppe bevatte mijn atc's voor Rebecca thema Natuur. Deze mooie quote van Frank Lloyd Wright vond ik erg toepasselijk.

Ik ontving deze leuke A5 thema Boeken van Rebecca

Claudia had heel lief voor de kinderen Mandela kleurboeken meegenomen. En voor mij een Blikje Zon. 
 En haar vakantie verslag, in project life vorm. Super leuk!



We 'speelden' met de Gelliplate en daarna maakte ik deze pagina af.
"Laugh as much as you Breathe"


Ook maakte ik post voor de Zentangle groep waar ik in zit.


 En een W voor het ABC met Renske en Cobi.

En was creatief met kurk :-) Deze brief gaat naar Malaysië.

Maandag
Dus er gaat een leuke stapel op de post vandaag.

Iedereen een hele fijne postweek gewenst!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Wat een creativiteit komt er weer voorbij! Het ene nog mooier als het andere.
    Ik was al benieuwd of je haken of breien nog weer zou oppakken, nu heb ik er antwoord op :-)
    De quote van FL Wright is inderdaad een mooie. De kaarten ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!