donderdag 3 september 2015

week 4 a daily drawing in August - een dagelijkse tekening in augustus

En dit is het laatste weekoverzicht over augustus.
Tja, wat zal ik nu eens gaan doen in september. Ik ben er nog niet over uit. Wolken, katten, landschappen schilderen. Of weer een maand Zentanglen. Of handlettering. Maar ook haken kriebelt weer. Nou jullie merken het vanzelf ;-)

De post gaat gewoon door hoor, dus dat week overzicht komt maandag weer. En dan zal ik vast ook besloten hebben of ik weer een challenge doe, of dat ik een maandje oversla.

Lieve groet
xxx Emilie xxx


24 augustus
Hele mooie wolken gefotografeerd, die wou ik graag tekenen en daarna met aquarel uitwerken.
25 augustus
Mijn oude liefde Zentangle - gewoon lekker een vlak gevuld.
 26 augustus. Ik heb een tweede waterpen gekocht en een brushpen en daarmee wil ik graag leren schrijven. Best een uitdaging...
 27 augustus
Deze quote werd met de brushpen manier uitgelegd via mijn MixedMedia 101 online opleiding. In regenboogkleuren. De quote vind ik ook super. En het was mooi oefenen natuurlijk :-)
28 augustus 
Een prachtige zonsopgang met stapelwolken waar doorheen de zon opkwam. Ik ben niet helemaal tevreden over de wolken, maar voor een 15 minuten uitvoering vind ik het prima gelukt. En ik zeg altijd tegen mezelf oefening baart kunst. 
29 augustus
Ik lees Poes van Midas Dekkers en op de voorkant staat deze poes. Heerlijk om poezen te schetsen.
30 augustus
Dit is een van de katten van Laura. Ze had me een aantal foto's gestuurd (op mijn verzoek) van haar katten. Deze heet Jaimy. Deze keer meteen in aquarel gedaan, dus geen schets gemaakt.

31 augustus
Strikt genomen is dit week 5 maar ja, die ene dag....
Om deze challenge af te sluiten maakte ik een mooie quote.




1 opmerking:

Dank voor je reactie!