dinsdag 1 september 2015

week 3 a daily drawing in August - een dagelijkse tekening in Augustus

Dit zijn de tekeningen van de 3e week dagelijks een tekening maken in augustus. Wat heerlijk om dit te (mogen) doen. Het is niet gelukt om elke keer de dag zelf of ervoor te tekenen, maar ik heb wel elke dag getekend. Er waren nog een paar andere opdrachten die ik me had voorgenomen, vandaar.

Hieronder een overzicht van de tekeningen in mijn artjournal.

17 augustus: ik had zin in bloemen, maar wat zet je dan in het tekstblok. Een adres? Een quote?
Een quote dus. Het was mijn trouwdag en deze quote is prachtig toepasselijk. 
18 augustus zat er een kleine duif langs mijn route naar huis. 
Op 19 augustus had ik een fijne avond met manlief, samen gegeten, samen naar de film. Fijn even tijd voor onszelf. 

20 augustus ging ik naar mijn haak en brei club Stich & Bitch in Houten. Deze quote vond ik mooi en toepasselijk op de gezellige avond.

21 augustus ging ik een stuk wandelen langs de Lek en maakte ik mooie foto's. Deze schets is van de brug over de Lek vlakbij Nieuwegein.



 22 augustus - onderweg naar de winkel vonden we mooie veren. Ik dacht, dat kan ik vast ook wel schilderen ;-) de achtergrond is gemaakt met de gelliplate, mijn nieuwste aanwinst. Wat een fijne druktechniek, ideaal voor achtergronden in artjournals.


 23 augustus - af en toe moet je gewoon even lekker positief naar jezelf kijken. Met deze quote voelt iedereen zich fijn.

Een hele fijne dinsdag gewenst.

Lieve groet
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!