maandag 31 augustus 2015

gezellig druk weekend

vrijdag 28 augustus
Mijn ABC pocketletter is bij Jessica aangekomen.
De A van Appel, de B van Bloem, de C van Cupcake, de D van Doedelzak, de E van Efteling, de F van Flaming, de G van groen, de H van Hartjes en de I van Inktvis. Wat was dit leuk om te maken zeg!

Het ABC dat ik van haar kreeg. De A van Aardbei, de B van een duits beauty merk, de C van Cake, de D van Diddl, de E van Enveloppe, de F van Facebook, de G van glitter, de H van Home en de I vn Indonesië.

De post van vrijdag bracht weer een pocketletter, thema pauw deze keer van Cynthia.
Mooie kleuren en een mooie quote.


Na mn werk en het eten, bracht ik dochterlief naar turnles en ging zelf een stukje wandelen. Het was heerlijk weer voor een wandeling door Jutphaas - een mooi stukje Nieuwegein. Ik loop met Endomondo (app) en dan wordt de route getoond, hoelang je over een kilometer doet enzovoorts. Ik zag mooie uitzichten vanaf bruggen, deed een 'rondje fort' om Fort Jutphaas heen, heb een jaagpad gelopen dat ik niet kende en kwam uiteindelijk weer uit waar de auto stond.


Zaterdag 29 augustus
Vandaag had ik tijd voor post. Ik schreef brieven, zocht ansichtkaarten voor de L van een abc bij elkaar (zie foto), maakte snailmail. Heerlijk! Ook ben ik bij het tuincentrum geweest en kocht een trelli (zo'n ding waarlangs een plant omhoog kan worden gebonden) die manlief daarna op de juiste plek bevestigde. Nu kan ik de passiebloem beter geleiden.

Ik maakte post klaar voor verschillende mensen. Voor de Mail A Card Monday uitdaging prikte ik random adressen in mijn adressen boekje. Eén kaart gaat naar China, eentje blijft in Nederland.
Ook ontving ik lieve post van Claudia, mooi in zo'n pergamus-enveloppe.


De rest van de middag en avond waren we bij vrienden die hun housewarming party hielden. Heerlijk in de tuin zitten kletsen.

Zondag 30 augustus 
Voor het eerst in tijden uitgeslapen en daarna heel huishoudelijk de was gedaan, gestreken, gevouwen en opgeruimd :-)
Ook keken we voor het eerst naar Harry Potter, met z'n vieren, best een leuke film, die eerste Harry Potter film.
Verder nog boodschappen gedaan, in de tuin bezig geweest, thee gedronken met een vriendin in de tuin en huiswerk begeleid.

Voor het thema Bloemen maakte ik een pocketletter voor Nancy. Dit is een sneakpeek, want anders is het voor haar niet leuk.


En er is een kindje geboren, waarvoor ik deze mooie Anne Geddes kaart kan gebruiken.

Dus er is vandaag, maandag 31 augustus, een hele berg post op de post gegaan. Leuk, want dat was weer even geleden. Komende week gaat er ook weer post uit, maar dat wordt merendeels handbezorgd op woensdag, dan heb ik met twee vriendinnen in Zwolle afgesproken.

Hebben jullie ook leuke plannen voor deze week?

Lieve groet,
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!