vrijdag 28 augustus 2015

post en een brugpieper

Omdat ik de hele week druk was met werken, training volgen en mijn dagelijkse tekeningen, is er weinig gekomen van post maken. Normaal gesproken heb ik woensdag overdag tijd om creatief te zijn, deze week niet want ik volgde een training voor mijn werk. Is niet erg, het weekend is erg leeg qua afspraken dus is er lekker veel tijd om post te maken.

Dinsdag 26 augustus 2015
Een lieve kaart van mijn Franse vriendin die in Leiden was voor een Postcrossing meeting. Jammer genoeg heb ik haar niet kunnen ontmoeten.

Woensdag 27 augustus 2015
Dit was dan de 1e officiƫle schooldag op de middelbare school voor zoonlief. Z'n rugtas was mega zwaar - een echte brugpieper dus :-)


Joepie, mijn snailmail post is aangekomen bij Claudia, ik maakte een armband, origami kraanvogels, zocht 4 mooie kaarten bij elkaar en knutselde een slinger. De brief schreef ik op twee ansichtkaarten. 't was een erg leuke swap!


Toen ik thuis kwam van de externe training lag er een lieve klaproos kaart in de bus van Conny

Donderdag 27 augustus 2015
De tweede trainingsdag is ook goed verlopen en toen ik thuiskwam lag de eerste abc pocketletter van Jessica op de mat. Leuk om te zien en te lezen, dit persoonlijke abc.
 Ook lag de flow weekly en een lieve kaart van Nanna in de bus.

Vrijdag 28 augustus 2015
Vandaag gaat mijn abc voor Jessica op de post. Daar kan ik natuurlijk nog niks van laten zien, want anders is de verrassing eraf :-)

Een hele fijne vrijdag en alvast een fijn weekend gewenst!

Lieve groet
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!