vrijdag 21 augustus 2015

Is er post vandaag?

In week 34 is er niet veel gebeurd op postgebied. Weinig post op de mat, maar als er dan post komt is het extra leuk :-)

Maandag
Handbezorgd en op maandag ontvangen: Super mooie rozen van manlief voor onze 14e trouwdag
Dinsdag is postdag, normaal gesproken dan. Helaas nu niet voor mij, maar wel voor manlief.
Lekker samen gegeten.
Zou er post komen op woensdag? Helaas...
Het was een drukke dag, met schoolspullen die gehaald moesten worden voor zoonlief die brugpieper wordt. Ook de boeken moesten worden gehaald, wat een stapel! 

Dus op naar de stad voor kaftpapier, etiketten, usb stick, agenda, woordenboeken set en een bos atlas. pfff wat een uitgaves allemaal. Maar goed, hij moet het toch allemaal hebben. Oh ja mam, ik moet ook nog zaalsportschoenen (zonder zwarte zool).... oké dus ook maar meteen gekocht. Thuis aangekomen heeft hij de helft van de boeken gekaft. Daarna kwam zijn zus thuis en gingen ze naar opa en oma om te logeren. Zondag wordt de tweede helft gekaft :-)

tussenstand :-)
Terug thuis gingen manlief en ik naar een gezellig restaurantje La Cubanita en hebben heerlijke tapas gegeten. Daarna nog naar de film. Fijn om even met zn tweeën weg te zijn.


En op donderdag? Een gewone werkdag. Zal er post liggen als ik thuis kom? JA! Voor zoonlief, de welkomstkaart van zijn middelbare school, voor manlief post van zijn werk en de bank, voor dochterlief de Tina en voor mij? Yes, de Flow-weekly. Mooie voorkant weer.
Uitgaande post op donderdag: De Flessenpost ging naar Claudia, de walvis naar Sasja, de bloemen naar Rebecca, life is better naar Conny en het beertje naar Jessica. Staat niet op deze foto maar er ging ook een Peer naar Nancy in België ;-)
Opgeruimd, gekookt, samen met manlief gegeten en daarna naar Houten om te haken bij mijn haakclubje. 't was erg gezellig!

Handbezorgd op donderdag tijdens het haken. Deze maakte ik voor Maayke. Zij maakt er een mooie gekalligrafeerde spreuk op en dan wordt het geplastificeerd.  Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Vrijdag
Zou er dan vandaag gezellige post op de mat liggen? Zoonlief vroeg me woensdag waarom er minder leuke post binnen komt en vond het een beetje zielig voor mij. Uitgelegd dat als je zelf minder post verstuurd, er ook minder post terugkomt natuurlijk.
Maar ik vind het niet erg, ik geniet nog steeds van het moment dat ik de deur binnen stap en vraag: "Is er post vandaag?"

Fijn weekend alvast!
xxx Emilie xxx




4 opmerkingen:

  1. Ach, het geeft ook weer ruimte voor andere dingen. Gefeliciteerd met je huwelijksdag! Volgens mij hebben jullie er heerlijk van genoten met z'n tweeen.
    Mooie gehaakte deken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat is ook weer zo. Nu was er tijd voor andere dingen :-)

      Verwijderen
  2. Oei, als ik die stapel boeken van je zoon zie, dan ben ik even een flink aantal jaren in de tijd terug hoor. Toen mijn meiden naar de middelbare gingen. Dat was toch altijd weer een heel spannende tijd. Veel plezier wens ik je zoon toe.
    Leuk dat je even lekker samen met je man er op uit kon. Welke film hebben jullie gezien?
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een hele spannende tijd, de start van de middelbare. Vanmorgen gaat hij nog even op bezoek bij zijn meester van groep 8 en dan vanmiddag start het echt op de middelbare school, zijn rooster halen enzo. oh ja, de film die we vorige week in de bios keken was Mission Impossible Rogue Nation. lieve groet, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!