dinsdag 18 augustus 2015

Snailmail week 33 2015

Er lagen afgelopen leuke floppen met fijne post op de mat en er gingen leuke dingen (al zeg ik het zelf :-) ) op de post. Kijk je mee?

Voor het PocketLetterTikkertje maakte ik een PocketLetter thema Vlinders - voorkant

PocketLetter thema Vlinders - achterkant

PocketLetter Vlinders - leuk verpakt

Verstuurd: verjaardagskaart en PocketLetter Vlinders met vlinder postzegels op de post 

Ontvangen twee vakantie kaarten (van Jessica en Margit)

Ontvangen post van Nancy en Dineke

Mooie bloemen kaartjes ontvangen van Nancy

Mooie PocketLetter ontvangen van Nancy
Een kaart verstuurd aan vrienden voor hun trouwdag.

Zentangle V voor het abc met Cobi en Renske
Een mooie label en lieve brief ontvangen van Claudia.
Helaas was de enveloppe open en was de zending niet compleet.

grannysquare ontvangen van Nicolien

Uitgaande post voor Cobi en verjaardagskaarten voor familie
Iedereen een fijne postweek toegewenst!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Ik deed gisteren twee kaartjes op de bus, eentje voor mijn nichtje die voor de tweede keer moeder werd en eentje voor haar moeder, mijn tante, die nu voor de tweede keer oma werd. Verder geen post. Jij hebt wel weer heel mooie dingen verstuurd en ontvangen.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke heen en weer post. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!