vrijdag 10 juli 2015

week 28 - part two

Donderdag
Zoonlief heeft op school met de meester gegeten, lief. Dochterlief had een vriendinnetje mee. 
We hebben opgeruimd, gegeten en 's avonds had ik mijn haakgroep in Houten.
Deze mooie bos rozen is van zoonlief, die kreeg hij na de musical.
 Wat lag er op de mat?

Een prachtige enveloppe uit Amerika, met een mooi verpakte pocketletter. 
Mixed Media Pocketletter gemaakt door Shawsha.
Ook heb ik deel twee ontvangen van de pocketletter RR die ik met Kleo doe. En een fijne brief van Claudia.
Wat ging er op de bus?
Post voor Claudia en voor Cobi.

Na het eten, probeerde ik een kalligrafeer handschrift uit. Wat is dit een fijne Challenge: Letter It July op Instagram.

Vrijdag
De dag begon met een fijn woord om te maken: Celebrate. Ik had het af en keek er naar. Ik mistte iets.... Daarom werd het "Celebrate Life"
Wat ging er op de bus?
Een kaart en een gezellige flop.


Iedereen een mooie vrijdag en een fijne zomervakantie gewenst!

Lieve groet, Emilie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!