dinsdag 4 augustus 2015

Terug van weg geweest :-)

De vakantie is voorbij, ik ben weer aan t werk.... 
De afgelopen drie weken kwam er natuurlijk post binnen. Dat was heerlijk thuiskomen!

Dit is de 'oogst' van de twee weken dat ik op vakantie was. 
Op maandag verstuurde ik post voor een tante die is verhuisd en een kaart aan Angela.
Op dinsdag ontvingen we de film Avatar via mailmydisc.nl super leuke site waar je dvd ed kunt ruilen. Ook de K van Kat, Kus en Kaart van Pauline, de Vlinder kreeg ik van Sierou en de Mandela kaart werd ingekleurd door Vera.
Ik verstuurde post voor swapbot, de RR pocketletter ging naar Sonja en de kaart ging naar een jarige job.

Op woensdag verstuurde ik spaarkaartjes van de Em-té aan de zoon van een vriendin en de kwalletjes gingen naar Conny.

Het blijft leuk om een envelop wat te versieren. Ik maakte deze quote bijpassend bij een zon/zee/strand pocketletter voor Conny.

Op woensdag ontving ik de RR pocketletter, maar we hebben gewacht tot iedereen thuis was met openmaken. Dit was zaterdags pas...

En ontving ik de A5 formaat kaarten van Rebecca. De bovenste twee maak ik voor haar af. de onderste twee zijn voor mij gemaakt. 


Voor de ABC Zentangle op A6 formaat maakte ik deze U voor Renske.

Ik maakte deze A5 formaat kaarten aan Jesscia. Zij gaat de bovenste twee voor mij afmaken en die krijg ik terug. De onderste twee maakte ik voor haar.

En zo verstuurde ik de U naar Renske en de post naar Jessica. Ook voor haar een mooie quote op de enveloppe.

Op vrijdag ontving ik een lieve brief van Claudia.


En op zaterdag mocht de pocketletter open! Wat een mooie RR is het geworden, met mijn gekozen thema Camera/Typewriters.

En op zaterdag kwam met de gewone post dit leuke atc kaartje van Angela.


De vakantie was heerlijk, natuurlijk te kort - haha - we waren twee weken in Picaridië in Noord-Frankrijk en de derde week was Laura bij ons. Erg gezellig. We hebben leuke dingen samen gedaan, met Japans eten als afsluiting. 

Ik wens iedereen een fijne week!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!