vrijdag 22 mei 2015

Wat gebeurde er allemaal in week 20...?


En dan maar meteen de foto's van week 20...
Ook dit was een hele gezellige week, met in het midden een heerlijke high tea en tentoonstelling met mijn moeder en op zaterdag een fijne shop sessie in Amsterdam met een groep vriendinnen. En er ging veel post uit en kwam ook binnen. Wat is post toch LEUK!!



maandag
Machele ontving lotto post van mij - welk thema zou het zijn...?


Voor Vonnyra tekende ik 3 Sailor Moon karakters en 2 zentangle kaartjes.

en het bewijs dat hij ook écht op de post ging (want ik wou de zentangles eigenlijk stiekem best graag houden....)

dinsdag
Lieve zomaar post van Nancy, haar eerste zentangle kaarten. Lief hoor!

Gezellige post naar Sierou en Nanna

Verjaardagspost voor Mirjam

woensdag
Met mijn moeder ging ik samen naar Paleis het Loo voor de Sissi tentoonstelling. Maar deze prachtige pauw bij de ingang wilde eerst graag aandacht ;-)

Je zal toch maar zo'n bibliotheek hebben (paleis 't Loo)

En gezellig een high tea samen - mooi verzorgd en erg lekker.

Er lag een flow weekly - heerlijk lezen.

Ik schetste de mooie pauw - ben allen nog steeds niet toe gekomen aan  de aquarel zelf...

donderdag
ik maakte een mixed media Pocket Letter voor Samantha

en pakte het leuk in

Serie atc kaartjes 'vervoer' - alleen de auto is nog te ruil.

heerlijk boeketje veldbloemen

wat een crime de vriezer ontdooien, maar 't is weer gelukt ;-)

En voor het eerst ge-bbqt (hemelvaart)

Ik maakte een atc serie Flow (alles geruild)

vrijdag
ik ruilde deze atc kaartjes van Rona


en geheel toevallig ontving ik van haar dit leuke kaartje

en zoonlief ging op Turnkamp - spannend!

's avonds ging ik met Els naar de film - La Famille Belier - echt een aanrader, prachtige film!

Zaterdag
Samen met 3 vriendinnen gingen we Amsterdam onveilig maken. Dochterlief ging gezellig mee.

Winkel in, winkel uit en uiteindelijk bij Smulewizc lekker gegeten en heeeeel veel kaarten geschreven.

en natuurlijk meteen gepost. 't meeste ging in de overige bus, had dochterlief geluk ;-)
 Zondag

dochterlief wilde graag schilderen en ik had nog canvassen liggen. Dus ze ging lekker creatief aan de gang met de achtergrond, de tak en het vogeltje. Mamma mag ik wat glitters gebruiken? Tuurlijk lieverd.... ik kiepte het potje om en vond het het eigenlijk wel heel erg tof!

De post die gisteren binnenkwam op mn gemakje zitten openen. Wat een mooie kaart kreeg ik van Dineke

En ook nog zulke mooie ABC Zentangle letters van Dineke

Ondertussen was dochterlief niet tevreden met alle glitters en wilde op haar manier doen. Maar ja, toen gingen we zoonlief bij kamp ophalen. Dus ze moest nog éven geduld hebben....

De ouders hadden zich verzameld en alle kinders kwamen zingend het terrein weer op. Na een zeer geslaagd kamp konden ze weer lekker mee naar huis.

Zoonlief had ook een knutsel opdracht gedaan. #octopus

Terwijl zoonlief een beetje bijkwam op de bank, maakte dochterlief haar canvas af. Heel geconcentreerd heeft ze alles vastgeplakt op de juiste plek. Mooi geworden!

En ik kreeg door dat mijn pocketletter voor de jarige Daisy in Engeland was op tijd was aangekomen. Fijn! 

We gingen 's avonds nog lekker naar de McDonalds om het Hemelvaart/kampweekend af te sluiten. De volgende dag mocht iedereen weer werken en naar school, dus bijtijds naar bed.

Nou jullie zijn bijna bij :-)  Afgelopen week is er ook weer vanalles gebeurd en kwam er gezellige post binnen, is er een nieuwe RR ronde gestart waar ook dochterlief aan mee doet (LEUK!) dus ik heb weer een hoop te vertellen.

Ik zet zo alvast een paar foto's klaar en start het schrijven. Ik plaats het blog komende maandag want we gaan eerst een fijn Pinksterweekend tegemoet. 

Lieve groet en een fijne creatieve week gewenst.
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!