dinsdag 26 mei 2015

Wat deden we in week 21...

De tijd vliegt voorbij en er gebeurt vanalles....
Maandag
wat zijn klaprozen toch prachtig!

verstuurd aan Greetje, de L van Love

Voor Alisa deze operazangeres geschilderd (aquarel) voor de Terry Pratchett serie - boek 18 Maskerade
 Dinsdag
We kregen super leuke post van de meeting in Amsterdam. Zoonlief ontving de arend. Dochterlief de panda en het belle & boo kaartje en de kaas. De pauw was van Fokelien die er helaas niet bij kon zijn zaterdag.

En toen kreeg ik nóg een pauw, deze van Esther - erg lief! En ook de A5 post was erg leuk om te ontvangen, thema Vogels van Inge.

Mijn A5 thema Vogels in Zentangle stijl tekende ik voor Jessica 

en daarbij deed ik de ABC Zentangle letters V en W, dus ook die tekende ik voor Jessica.

Mijn post om te versturen, met kaartjes voor mijn moeder (sissi), flamingo voor Eveline en hartjes voor Claudia
 Woensdag
Mijn buit van de heerlijke winkel Scrapdelight in Nieuwegein

Prachtige atc kaartjes ontvangen van Lutgarde uit België

Vandaag op de post gedaan, de A5 en ABC voor Jessica, samen met een mooi Belle & Boo kaartje. (prachtig deze tekenstijl - ik ben FAN)

Ik maakte een doosje met GEEL geluk voor Alise 

Schreef heel veel kaartjes, voor Catharina, Vera, Yvette, Rinny, Joyce, Jessica V. en Sasja

En nóg meer kaartjes voor Wendy, Angela, Rebecca, Yess, Conny en Ether
 Donderdag
Wat een fijne post! Het RR boekje van Wendy, een lieve kaart van Vera en de Flow Weekly.

ik maakte mijn eigen RR boekje klaar voor de start. We gaan met de ansichtkaart vriendinnen een ronde doen. En helemaal leuk, de dochters gaan ook mee doen ;-)

ik schreef (eindelijk) 's avonds een brief aan Marieke
 Vrijdag

en maakte vanmorgen het boekje van dochterlief klaar voor verzenden.

Vandaag gingen twee RR schriften en de brief aan Marieke op de post.
Daarna gingen we alles klaar zetten voor ons boerderij uitje :-) Gelukkig is het maar 2 nachtjes....
Het was heerlijk, we zijn er echt even tussenuit geweest. Lekker in de natuur, veel buiten geweest, ooievaars gezien, bijgekletst en heerlijk tot rust gekomen.
Nu een nieuwe week en ik heb er weer zin in!
Een fijne dinsdag gewenst.
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Ongelooflijk zoveel als jij met kaarten en tekeningen doet in een week. Wat een prachtige kaarten heb je weer verstuurd en ontvangen en dan al je tekeningen... echt heel erg mooi...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!