vrijdag 22 mei 2015

Time flies when you are having fun.... week 19

Jeetje, mijn laatste blogpost was van 5 mei en sinds die tijd is er veel gebeurd.
Drie hoogtepunten:
We gingen op familie weekend, ik ging naar Apeldoorn met mijn moeder en naar Amsterdam met Instagram vriendinnen. Ik verstuurde veel post en er kwam weer leuke post binnen :-)


Hieronder een overzicht in foto's van week 19. In een volgend blog zal ik de foto's van week 20 plaatsen, anders moeten jullie zo veel scrollen ;-)



maandag
Ik heb zitten haken voor de H van Hond voor Conny

een PocketLetter Zonnebloem gemaakt voor Els

Mooie atc's met postzegels ontvangen van Aly


Post voor Daisy in Engeland en de H van ... aan Conny


dinsdag
mooi RR kaartje ontvangen van Conny

woensdag
Bij La Place lunchen met zoonlief  ;-)

Mooie mailart ontvangen

Papegaai getekend voor Priscylla uit Braziliƫ en verstuurd.

donderdag
Een hele leuk postdag! Van Sasja, Tanja, Conny en Catherina
vrijdag
Mijn Zentangle ABC letters voor Conny 

In t vooruit gemaakt voor de Pocketsize Journal swap op swapbot

een brief aan Esther over mijn 1e huis

zaterdag
Omdat post zo leuk is, een aantal kaarten verstuurd


De flow weekly en een mooie kaart van Yang ontvangen

Mijn RR kaarten voor Mirjam




Grannysquare Bloem gehaakt voor Eshter (andere Esther ;-) )

zondag
Hele lieve dingen gekregen voor moederdag, o.a. een waardenbon voor een kleurplaat en een lieve rebus

en dochterlief schilderde deze lieve kitten voor me.

De floppen op de post (RR, pocketletter naar Greetje en de grannysquare naar Eshter)

En toen naar mijn eigen mamma voor moederdag. Mijn broer en ik verzorgden de lunch, mijn vader de taart ;-)

Mooi plaatje in de tuin ;-)



Bij mijn schoonmoeder plukte we alle paardenbloemen uit het gras. Best mooi eigenlijk ;-)
Dus....

fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!