dinsdag 5 mei 2015

Wat gebeurde er allemaal in week 18?

Wat gaat de tijd toch snel... al weer een week voorbij.

Ik probeerde achtergrondjes uit, naar aanleiding van de MixedMedia101 online workshop
Vierde Koningsdag

Tekende Zentangle Letters voor Conny

Ontving leuke post op dinsdag van Greetje en Margit

zocht lang naar een roundrobin Landen journal en maakte uiteindelijk losse pagina's, voor Peru

en Oman
Deed de landenpagina's op de post.
Maakte 3 atc kaartjes met postzegels voor Aly
(en vond het journal terug... zucht)


Werd vertederd door Bink die heerlijk ontspande op de bank.


Probeerde de tips van de MixedMedia101 cursus op wat groter formaat (A5) uit voor Nancy.

En dacht, dat wil ik in mijn artjournal ook graag doen. Dus ook met groen bezig geweest.


We go round the sun, In and out like the sea,
I'll circle around you, you will circle around me.... 
~ Passenger ~
Ik verstuurde lotto - post aan Vera
En maakte nog meer A5 kaarten voor Nancy




En maakte een adreskaart voor Aly, die heb ik meteen mee gestuurd met de atc kaartjes.


Donderdag eindigde ik met dochterlief bij de McDonalds

Daarna hadden we nog tijd om te tekenen. 
Ik tekende een Zonnebloem 


Dochterlief maakte heel geconcentreerd deze mooie kleurplaat
Fijn om samen creatief te kunnen zijn.

De enveloppen voor Nancy en Aly gingen vrijdag op de post


En daarna begon het jaarlijkse familieweekend met manlief's familie. En ging mijn internet even op 'stil' tot gistermiddag.

De kinderen genoten van Luna de hond


Ik van de mixedmedia in de huisjes

We deden allemaal mee met konijntjes, eekhoorntjes en vogels spotten. Alleen het konijn zat lang genoeg stil om op de foto te kunnen zetten.

En vlak bij de ontbijtzaal zaten deze twee prachtige blauwe ara's. 


Het familie weekend was druk, rumoerig, vermoeiend maar erg gezellig. We kletsen bij, deden spelletjes, kleurden in kleurboeken voor volwassenen, vermaakte de allerkleinste telgen, zwommen met een grote groep, maakte wandelingen met de hond en waren blij met elkaar samen te zijn.
Dus zeker weer voor herhaling vatbaar! 

Toen ik thuis kwam lag er leuke post van Aly, maar die komt bij het overzicht van volgende week :-)

Ik wens iedereen weer een fijne week toe!

xxx Emilie xxx


2 opmerkingen:

  1. Wat een productieve week heb je gehad met allemaal mooie maaksels. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Zo lekker kleurrijk. En hoe leuk dat je dochter deze hobby deelt. Inderdaad heel fijn om zo samen creatief te zijn. Je oranje hoedje stond je heel koninklijk... De bank zal wel heerlijk liggen en wat leuk dat jullie een heel weekend met je mans familie doorbrengen... Dat moet wel heel gezellig zijn geweest.. Kortom, een fantastische week...
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!