dinsdag 28 april 2015

Joepie, post op dinsdag! Maar eerst een overzicht van afgelopen week ;-)

Joepie, het is dinsdag postdag! Ik ben benieuwd wat er vandaag op de mat terecht komt ;-)


Afgelopen week was er weer leuke post die binnen kwam en maakte ik ook post om te versturen.
Er zijn een aantal dingen nog onderweg en bijna in brievenbussen, dus die komen een andere keer ;-)


Vorige week...


tekende ik een O voor Renske


maakte ik mooie foto's van een gekregen bloemen ketting


verstuurde ik een Airmail/Post Pocketletter aan Tessa


kregen we nieuwe banken - 't staat veel vrolijker nu.


ontving ik leuke post op dinsdag


dronk ik op woensdag gezellig koffie met Els


maakte ik een foto reportage van Suzy...



maakte ik 3 atc kaartjes met thema letters voor Aly


ontving ik op donderdag nog een lief kaartje en lapje voor mijn verjaardag


maakte ik een kaart voor een collega die 60 is geworden.




maakte ik 2 ansichtkaarten voor Sylvia voor de RR ronde.


maakte ik een A5 kaart voor Natascha

en tekende ik een berenpootje en haakte een beren neus, voor de Pocketletter voor Cynthia





verstuurde ik op vrijdag de lotto aan Vera
en ontving ik 6 mooie lapjes en hartjes van Jacqueline
ontving ik op zaterdag gezellige post van Sarah uit Canada en de Flow Weekly

tekende ik de T en U voor Conny (blijft nog even een verrassing) en twee atc kaartjes voor Renske.


Ik ben benieuwd wat deze week voor leuke post gaat brengen. Ik heb sowieso nog een paar leuke pocket letters in wording liggen. Eentje met Zonnebloemen en eentje met thema Rood/Wit/Blauw. Daarnaast ga ik nog twee landenpagina's maken voor een swap, eentje over Oman en eentje over Perú. En gaan er een aantal verjaardagskaarten op de bus.

Heb jij nog postplannen?

Een fijne dinsdag gewenst!
xxx Emilie xxx


1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke post allemaal weer. Zoveel stuurde ik niet hoor, ik stuurde wel daarnet een kaart naar mijn zus, die over een paar dagen 24 jaar getrouwd is...
    Je banken staan geweldig mooi, wat een heerlijke warme kleur en je hebt weer heel veel gehaakte lapjes gekregen, wat lief...
    Fijne dag, geniet van alles wat er op je mat komt.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!