maandag 20 april 2015

Bedankt voor de leuke post en andere verwennerij

Gisteren was ik jarig, werd 43 jaar jong en heb dat gevierd met familie, vrienden, post en verwennerij.

De verwennerij was onder andere het cadeautje van manlief: een workshop ArtJournaling gegeven door Marieke Blokland. Deze kwam prachtig uit op 18 april en ik heb er met veel plezier aan deelgenomen. Veel geleerd over mixedmedia en de materialen leren kennen door ermee te werken en het effect meteen te zien. In de bijbehorende winkel een aantal mixed media materialen aangeschaft. Het was een hele fijne creatieve dag. Onder andere maakte ik hier deze quote.




Op 18 april deed zoonlief ook mee aan de tweede districtswedstrijd turnen, waar hij een mooie 12e plaats heeft bereikt. Ik ben/we zijn super trots op hem, want hij deed het nóg beter dan bij de eerste wedstrijd. Hij was zelf ook heel tevreden, want hij had heel hard getraind en mede daardoor heeft hij dus dit mooie resultaat bereikt.


En de kinderen gingen nog heel stiekem samen naar de winkel om iets te kopen. Ik was kei-nieuwsgierig natuurlijk!
We gingen met z'n vieren lekker naar de McDonalds om de leuke dag af te sluiten.


Zondagochtend was ik vroeg wakker en ben met de taarten begonnen. Heerlijk om daarmee bezig te zijn. De cakes stonden in de oven, toen ik terug naar bed moest voor mijn 'ontbijt op bed' - haha.


Ik kreeg een lief ontbijtje met alle post die ik de afgelopen tijd alvast voor mijn verjaardag ontvangen had en apart had gehouden. Ook de post en cadeautjes die ik bij de workshop ontving van lieve dames waarmee ik de workshop deed.





En ook op Facebook, via Instagram, via whatsapp stroomden felicitaties binnen. Zo lief allemaal.
Van de kinderen kreeg ik een mooie tekening, zelfgemaakte kaart, gerbera's en mooie plantjes, kalanchoë


Ik heb heerlijk alles zitten bekijken (kaarten, atc's, zelfs een pocketletter), lezen (mooie en lieve woorden), voelen (mooie lapjes). Maar ik heb nog niet van alles foto's gemaakt, hieronder wat ik wel al kan laten zien.

Dit is een gedeelte dat op de foto pastte

En de verjaardagspocketletter



Als ik van de rest foto's heb gemaakt zet ik het hierbij of schrijf een apart bericht.



Vanaf 14u kwam de visite en genoten we lekker in de tuin van de zelfgebakken taarten. Dit is stoofpeertjes kwarktaart. Erg lekker ;-)




De rest van de middag en avond vloog voorbij, gezellig kletsend. Al met al dus een heerlijke verjaardag kunnen vieren. Het zonnetje bleef lekker schijnen en we gingen pas om 19u naar binnen voor een laatste kop koffie of thee. Ook van deze gasten kreeg ik mooie kaarten, lieve cadeautjes en geld om nog meer creatief materiaal mee te kunnen kopen.



Toen alle gasten naar huis waren en de kamer weer opgeruimd was, de kinderen naar bed en de rust weergekeerd, heb ik alle cadeautjes nog een keertje bekeken. Wat een verwennerij zeg.
Blijkbaar had ik het toch nodig nog even creatief bezig te zijn, want er kwam nog een Zentangle letter voor de ABC serie uit mijn nieuwe pennen. Een feestelijke O.


Die gaat vandaag op de post ;-)



Een hele fijne maandag gewenst!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Op en top verwend! Nogmaals van harte.
    Je taart ziet er inderdaad verrukkelijk uit. Glutenvrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje laat dan niet: van harte gefeliciteerd.
    Zo te zien ben je goed verwend. Vooral die workshop was natuurlijk fijn, want met wat je daar leerde kun je de komende tijd lekker verder.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!