vrijdag 17 april 2015

Haken en post...

Naast post en tekenen, hou ik ook van haken :-)
Eens in de drie weken komen we met een groep vrouwen bij elkaar, nemen we wat lekkers en wat te haken of breien mee. Ik had een cake gebakken, Sabine verwende ons met mooie cappuccino en thee in prachtige theepotten (helaas geen foto van). Heerlijk zitten kletsen en ondertussen bezig zijn.

Gisteravond met de haakgroep lekker zitten keuvelen en haken

Een lapje met bloem genaakt (om te versturen, dat dan weer wel...)

En dan was er natuurlijk de post....
Donderdag lag er fijne post op de mat.

Verjaardagskaarten die nog niet open mogen - mijn handen jeuken :-) en de flow weekly :-)

Uitgaande post op woensdag


Ik maakte een harmonica kaart voor Sietske


en deed er een gezellige strik om en een kaart van Nijntje bij...


Schreef een brief aan Rinny en verstuurde post voor swapbot

Woensdag kwam er geen post binnen, maar dinsdag wel. Een hele stapel. Heerlijk!

Verjaardagskaarten die nog niet open mogen 


Een gezellige Lente/tuin Pocketletter van Jessica


Uit de ABC serie Ansichtkaarten - de I van It en I wish... van Pauline



en een fijne brief van Marieke in een super mooie envelop!

Ik ben benieuwd naar de post van vandaag ;-)

Iedereen een fijne vrijdag en alvast een fijn weekend gewenst!

xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!