vrijdag 27 maart 2015

Mamma, wat doe je....?

dat vragen mijn kinderen me vaak. Ze kijken ook graag mee met wat ik doe en vaak vinden ze het jammer als ik iets maak en weggeef....
En als ze ergens echt helemaal verliefd op zijn, dan houden we dat voor ons zelf ;-)

De leeuw met z'n kop in de wind is zo'n voorbeeld.

En als ik in mijn artjournal werk hou ik dat ook zelf natuurlijk.  Maar ik maak niet zo vaak iets 'los' om in te lijsten. Dat ga ik maar eens vaker doen!

Maar doorgaans maak ik dingen voor anderen. Zoals de afgelopen tijd het geval is.

Ik maakte een Alfabet Zentangle N en O voor Tanja (half A6 = A7?)

Ik verstuurde post met dieren postzegels ;-)
 
Maakte een Alfabet Zentangle M voor Renske (A6)

En ik had zin om de envelop te versieren. Mét natuurlijk een dieren postzegel...

en ik tekende een Zentangle drieluik voor Rona. Ik hoop dat ze hem mooi vindt.

 Gisteravond kwam ik terug van een bedrijfsfeestje en had nog zin om wat creatiefs te doen. Er stond nog een Pocket Letter op het programma. Thema is Wit met een kleur. Vera houdt erg van polkadots, roodkapje en heeft wat met de kleur rood. Dus de keuze was snel gemaakt. Ik heb heerlijk zitten rommelen in mijn voorraad en had tot mijn verbazing best veel met rood/wit in huis.
Ze heeft deze PocketLetter nog niet binnen natuurlijk, want hij gaat vandaag op de post. Maar hier wel alvast een sneak peak ;-)

Een pocket letter - rood met witte stippen/hartjes voor Vera

Ga je nog iets leuks maken dit weekend? Ik ben benieuwd en lees er graag over.

Hele fijne vrijdag en alvast een creatief weekend gewenst.

xxx Emilie xxx



2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie
    Wat ben jij toch crea met (oa) pen en papier! Ik vind je tekeningen mooi maar vooral ook die kleurige drieluik!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lizette, dank je voor het compliment. Ik geniet van jouw gehaakte creaties. Leuk toch, dat we dat kunnen delen via blogs en google+? Lieve groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!